Sim lock, lås den op gratis
Fra : 22510

Dato : 06-07-03 19:04

http://www.gratisunlock.dk/
tilbyder gratis og på 1 minut via nettet at låse nokia telefoner op. læs
deres vejledning
Hilsen Elvis

http://www.kandu.dk/

Fra : DonE

Dato : 06-07-03 19:32

22510 skrev noget i stil med det her:
> http://www.gratisunlock.dk/
> tilbyder gratis og på 1 minut via nettet at låse nokia telefoner op.
> læs deres vejledning
> Hilsen Elvis

*PLONK*
Tror folk har opdaget den side

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : John K

Dato : 06-07-03 20:08

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse

*SNIP*

> *PLONK*
> Tror folk har opdaget den side
>
> [Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Måske du burde ændre din signatur :(

Fra : KGB

Dato : 06-07-03 21:31

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse
>
> *SNIP*

> Måske du burde ændre din signatur :(

*LOL*

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 06-07-03 21:41

On Sun, 06 Jul 2003 18:04:04 GMT, "22510" <22510.news@kandu.dk> wrote:

>http://www.gratisunlock.dk/
>tilbyder gratis og på 1 minut via nettet at låse nokia telefoner op. læs
>deres vejledning
>Hilsen Elvis

Bare træls at den ikke kan bruges til ældre Nokia foner eller til foner
fra andre producenter
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Nielsen I

Dato : 08-07-03 03:25

"Thunderbird[7100]"

> [...]
> Mvh
> Flemming Jacobsen
> (Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Jeg synes det er helt okay at nævne siden igen.... selv kom jeg først ind på
gruppen for ikke så lang tid siden, og hvis ikke gratis unlock var blevet
nævnt, anede jeg ikke den eksisterede

Var lidt betænkelig ved den, men jeg købte en Nokia 3510i, indtastede mit
IMEI nummer, hvorefter jeg fik et par koder jeg kunne prøve. Ved første
forsøg var min fon låst op.

Eneste minus er, at garantien på fonen bortfalder, hvis man selv låser den
op på denne 'uautoriserede' måde. Det er vel Teleselskabets hævn over at man
ikke lige bruger deres abonnement. Godt det samme, for jeg oprettede for
snart 2 uger siden et abonnement hos TDC og mit sim-kort har stadig
begrænsninger fordi tdc-mobil ikke har behandlet min kontrakt endnu. Jeg har
ikke engang et kunde nummer, så jeg kan se regningestatus. Nu har jeg så
smidt et andet selskabs sim-kort i og det kan jeg takket være unlock-siden.

mvh

Nielsen I