Battlefield 1942 (snyd?)
Fra : MaRk

Dato : 06-07-03 19:02

Hej

Hvad betyder # som er blevet tilføjet i scoren??

Jeg har lige siddet og spillet bf1942 rtr på nettet, og da så jeg når jeg
var død men der fløj gennem luften højt oppe (det var omaha beach) ud fra
skibet ned bag tyskernes bag base.
Så også nogen gøre det da jeg spillede pirat moddet.

Er det en snyd?
Vil den blive rettet i 1,5 ??

Synes det er meget synd når det sker for et spil

Mvh
Mark

Fra : Bent Grin

Dato : 08-07-03 15:41

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote in message

> [...]
> skibet ned bag tyskernes bag base.
> Så også nogen gøre det da jeg spillede pirat moddet.

Øhhhh? Kan du ikke prøve at skrive dét en gang til med nogle andre ord.

Fra : MaRk

Dato : 08-07-03 17:00

"Bent Grin" <bobREMOVE@grin.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhhh? Kan du ikke prøve at skrive dét en gang til med nogle andre ord.

Kunne godt være det var en god ide.

Jeg havde lige sidet og spillet battlefield 1942 road to rome på nettet, på
banen omaha beach. (jeg var tysker, strand siden)
Mens jeg var død kunne jeg se mænd hoppe højt op i luften ude på skibet og
flyve helt ned bag vores bagerste base.

Det var også nogen der lavede disse hop da jeg spillede pirats moddet på
nettet.

Håber det var nemmere at forstå

Mvh
Mark