vi ses på klemmen...
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-04-01 10:52

Hej...

Til jer der bor på Sjælland.
Rejs jer op og sig til konen "NEJ, jeg skal ikke vaske op eller støvsuge
idag lillemor, vi skal på på malerklemmen !" og straks bliver hun som smør i
jeres hænder og er smilende og glad, helt uden at I har vasket op eller
støvsuget.
Vi ses på klemmen..
--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Morten Juel

Dato : 01-04-01 11:05

> Vi ses på klemmen..
Ja, bare vi gjorde, men cyklen kommer ikke på gaden før til påske ;o(

Mvh
Morten
XS400 Seca **som elsker at komme på klemmen**

Fra : N/A

Dato : 01-04-01 20:19

Fra : Gurli Jensen

Dato : 01-04-01 20:19

Kom i godt hjem fra Sneglene?
Jeg kom lidt forkert ud af byen, så jeg var en tur over Tårnby.
Jeg havde helt glemt "Klemmen", måske næste gang!!
Den sidste søndag i april foregår det i "Den gamle skole" på Asnæs. Måske
"Bertha" kan finde dertil?
Hilsen Gurli

<3ac75d3e$0$5728$4d4eb98e@news.dk.uu.net>...