Skærme
Fijala 3554
VGA kabel diagram til HP 70 (D2837)
Fra : Kai Svitzer

Dato : 06-07-03 16:58

Jeg har kigget på indlægget fra Stig kjøller den 24-6-203 kl. 18.15 og
Tommys svar d. 27-6-2003 Uden et brugbart resultat.

Er der nogen andre der har et link til HP's egen diagram. Eller blot et link
til en side eller et forum hvor jeg kan få noget hjælp.

Ligeledes kunne jeg også godt bruge et diagram (vga kabel) til en Hitachi
CM641ET

Skærmene har fået klippet stikkene af under tyveri. Så jeg vil bare se om
jeg kunne få dem, lavet så jeg havde nogle reserve skærme.

Vis det ikke er muligt at finde noget diagram, er det så muligt at få lavet
nye kabler. Vis det er, hvor og hvad koster det ca.

Mv. Kai Svitzer

2630 Taastrup