Paris
Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 06-07-03 15:50

Hej

Jeg er muligvis i Paris i 3-4 dage. Er der nogle gode forslag til noget jeg
bae skal se.. Udover Eifeltårnet
Steder at handle, bo osv. er også meget interesante!

Takker på forhånd mange gange

Kenneth

Fra : martinussen

Dato : 06-07-03 17:37

Tour de france, når de kommer tilbage igen..!

http://www.kandu.dk/

Fra : Listen

Dato : 06-07-03 20:24

"Kenneth Jakobsen" <xpo_dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
jeg
> bae skal se.. Udover Eifeltårnet
> Steder at handle, bo osv. er også meget interesante!

Lad mig se:
Operaen
Moulin Rouge (så kan du selv bestemme om du vil den udefra eller indefra)
Montmartre/Sacre Cour (hyggeligt område og en kanon udsigt over Paris)
Seine og dertil hørende broer (jeg tror de fleste broer har en historie om
et eller andet, også er en tur langs Seienen ikke det værste)
La Defence (hvis du ville have et sus af lidt dansk i Paris)
Arc De Triomph (den hører vel også til et must)
Kører i metro (da dette er pulsåreren i Paris giver det et godt billede af
Paris med sine mange forskelligheder)
Louvre (hvis du skal indenfor skal du vist står tidlig op og bruge en hel
dag der)

Håber du kan bruge det til noget.

Kim

Fra : Gard Karlsen

Dato : 07-07-03 08:52

Hei

Min kone og jeg var på tur til Paris for noen år siden. Jeg har lagt ut et
reisebrev med bilder fra turen vår på min hjemmeside www.gardkarlsen.com.
Kanskje du kan få noen tips der?

Mvh
Gard