Fransk film (Hjælp til titel)
Fra : Mark Høserich

Dato : 06-07-03 14:44

For et par år siden (5-6), så jeg en fransk film på DR 1, og jeg kan
selvfølgelig ikke huske titlen ! Det er småt med hvad jeg kan huske fra
filmen, men der er to mandelige hovedroller som tager på en slags roadtrip
og undervejs stopper de på en cafe. De sidder og ser over på et par der
sidder ved et andet bord, og kvinden ser meget trist ud. Man hører kun hvad
hovedpersonerne taler om, og de sidder og gætter sig frem til hvad parret
siger til hinanden, og til min store overraskelse (dengang), rejser hun sig
op og skriger lige nøjagtig hvad de to hovedpersoner har gættet sig frem
til, og scenen ender med at hun skyder sin mand/kæreste og flygter sammen
med vores to hovedpersoner. Det viser sig at hun gerne vil have et barn og
det ville hendes kæreste ikke, hun beder derfor en af mændene ha' sex med
hende så hun kan blive gravid, og herefter sætter de hende af i en
nærliggende by...

Det var ikke meget, jeg ved det godt, men mon ikke der er et par styker der
kender den.

M<a>RK

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-07-03 10:20

Mark Høserich skrev :
> [...]
> nærliggende by...
>
> Det var ikke meget, jeg ved det godt, men mon ikke der er et par styker

Mon det er Betty Blue (37,2 in the morning)

Hvis pigen er ret vild kan det være den

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Peter Lind

Dato : 08-07-03 21:31

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news:3f093b4f$0$32468$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

[snip - scene fra filmen]

> Mon det er Betty Blue (37,2 in the morning)
> Hvis pigen er ret vild kan det være den

Jeg kan sige med sikkerhed at det ikke er den - der er ingen scener i den
stil i Betty Blue. Men jeg ved desværre ikke hvilken film det så er.

Mvh
Peter Lind