Pileflet
Fra : neets

Dato : 06-07-03 12:49

Hejsa

Jeg skal forsøge at lave et flettet pilehegn på 8 meter ( ca. 55 cm i
højden). Kan man købe pil nogle steder direkte fra fabrikanten, da jeg
ellers har regnet mig frem til, at det normalt vil koste en mindre krig?

Det kunne jo også være, at en producent ville give rabat mod nogle
før/efter billeder, der kan bruges i reklameøjemed???

Ham-med-de-ti-tommelfingre

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 06-07-03 20:52

"neets" <neets@ho.me> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kunne jo også være, at en producent ville give rabat mod nogle
> før/efter billeder, der kan bruges i reklameøjemed???

Hvad med at plante pilestiklinger, de kan godt være 150 cm, men skal plantes
meget tidlig forår.
Gunnar

Fra : neets

Dato : 06-07-03 23:25

"Gunnar Grooss" wrote

> Hvad med at plante pilestiklinger, de kan godt være 150 cm, men skal
> plantes meget tidlig forår.
> Gunnar

Joh...men jeg har i forvejen et lavt stakit af brædder, der trænger til at
blive udskiftet - så jeg kom til at tænke på pileflet som et alternativ

Fra : Jes Eriksen

Dato : 09-07-03 12:06

neets <neets@ho.me> wrote in message news:<Xns93B142E5BA1AneetAtHome@62.243.74.162>...
> "Gunnar Grooss" wrote

> Joh...men jeg har i forvejen et lavt stakit af brædder, der trænger til at
> blive udskiftet - så jeg kom til at tænke på pileflet som et alternativ

Prøv Nyvraa. http://www.nyvraa.dk/

Jeg ved ikke om de er billige, men deres pil er af god kvalitet. Har
selv lige lavet et hegn på 9 m x 1,10. Det kostede ca. 2.000 kr

mvh/Jes