Hvilke servere til NG i X-news?
Fra : Zulfqar Ali

Dato : 06-07-03 12:46

Er der nogen der kan svare på hvilke/n servere man kan anvende i X-news
udover dem har fået af internetudbyderen?

Min erfaring med min udbyder, er at de ikke opdaterer dem særligt godt.
Mange indlæg over flere dage mangler ofte )c:

Hvis nogen har nogle gode alternativer så vil de blive vel
modtaget...........

På forhånd tak!

Mvh

Ali

Fra : Morten Ovi

Dato : 06-07-03 12:57

Zulfqar Ali skrev:

> Er der nogen der kan svare på hvilke/n servere man kan anvende i
> X-news udover dem har fået af internetudbyderen?

Først og fremmest: Det har intet med dit program at gøre hvilken server
du kan anvende.

Dernæst: Prøv sunsite.dk som newsserver. Jeg finder den ganske
udemærket. Dog føres binære grupper ikke.

--
Morten

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 06-07-03 13:00

Mange tak for det Morten - det vil jeg prøve.......

Og TAK for den hurtige respons (c:

Med venlig hilsen

Ali

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 06-07-03 13:04

Jeg har lige prøvet den forslåede server til nyhedslæsning.

Desværre var der kun 474 grupper tilgængeligt - ÆV

Findes der virkeligt ikke flere nyhedsservere, med flere grupper som er
betalingsfri?

Mvh

Ali

Fra : Lars Christensen

Dato : 06-07-03 13:13

newsreader.mailgate.org

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Morten Ovi

Dato : 06-07-03 13:18

Zulfqar Ali skrev:

> Jeg har lige prøvet den forslåede server til nyhedslæsning.
>
> Desværre var der kun 474 grupper tilgængeligt - ÆV

Det kommer vel ikke an på antallet med indholdet? Du må stille de
rigtige spørgsmål, så

--
Morten

Fra : Rudi Stegen

Dato : 06-07-03 14:16

Hej Zulfqar Ali, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Findes der virkeligt ikke flere nyhedsservere, med flere grupper
> som er betalingsfri?

Prøv <http://news.cis.dfn.de>. De kræver, at du registrerer dig, men
det koster ingenting. Mange anvender den, og jeg har kun set positive
omtaler.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 06-07-03 13:07

Jeg takker for de indkomne forslag - men desværre så er derså vidt jeg kan
se kun 474 grupper tilgængelige på sunsite.dk...surt show

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 06-07-03 13:28

Allerførst vil jeg jeg lige sige, at jeg fundet dette link:
http://freenews.maxbaud.net/ som så sendte mig videre til dette site:
http://freenews.maxbaud.net/newspage.html?date=2003-07-05

Hér fandt jeg denne gratis-server ((((c; news.readfreenews.net

Jeg takker for dem, som tog sig tid til at svare i denne tråd

"Lars Christensen" <spamtrap@zunzhine.dk> skrev i en meddelelse

> newsreader.mailgate.org

..........og sæ'føli også et stort tak til Lars - som ligeledes kom med et
godt bud på en (brugbar) gratis news-server.

> Det kommer vel ikke an på antallet med indholdet? Du må stille de
> rigtige spørgsmål, så

Du har ganske ret - min formulering+præcisering kunne godt ha' været bedre

Med venlige hilsener

Fra : Morten Ovi

Dato : 06-07-03 13:51

Zulfqar Ali skrev:

> Jeg takker for dem, som tog sig tid til at svare i denne tråd

Velbekomme.

> "Morten Ovi" <morten@sletdette.ovi.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ganske ret - min formulering+præcisering kunne godt ha'
> været bedre

Jeg vil anbefale dig at svare direkte på det indlæg du citerer. I dette
tilfælde kunne jeg ikke se at du svarede mig, og var faktisk lige ved
at skippe dit indlæg. Det er jo det der gør bl.a. Xnews så rart -- at
man nemt kan se når der er svaret på ens indlæg. Det er også god
kotume.

Hvorfor skriver du egentlig ikke fra Xnews? Du kan evt. kigge på
<http://www.student.dtu.dk/~s991520/xnews/> hvis du vil have nogle
hints til Xnews.

Hov - nu vi er ved formaliteter: Hvad har dk.edb.internet.udbydere.xdsl
gjort dig?

--
Morten

Fra : Carl Drud

Dato : 06-07-03 18:56

Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

> Prøv <http://news.cis.dfn.de>. De kræver, at du registrerer dig, men
> det koster ingenting. Mange anvender den, og jeg har kun set positive
> omtaler.

Den bedste til "prisen".

--
A. No.