Jimmy wrote:
> [KLIP]
>
> De skal afhjælpe dig inden for rimelig tid. 2 måneder lyder af lidt
> meget (Jeg ved ikke helt hvor længe den "rimelig tid" kan bruges),
> normalt plejer forretningerne med go service at bytte varen hvis de
> har den på lager, hvis reperatøren eks. mangler reservedele (Som ofte
> er grunden til det tager lang tid), og de ikke ved hvornår de får
> dem, og din ting har ligget i 2 måneder som du siger.
> Forbrugerklagenævnet kræver det er en vare til 500,- eller over, så
> den er liiiige på grænsen.
> Hvis det er helt hul i hovedet og forretningen slet ikke er
> medgørelig, så kan du altid prøve at ringe til producenten af din
> vare og forklare dem din situation.
Jeg vil også sige, at du her står rimelig godt, da det umuligt kan tage 2
måneder at reparere et MS Joystick, så fremt det stadig bliver produceret,
så jeg mener at du er i din fulde ret til at få en ny vare eller hæve
handlen, men tjek eventuelt lige fs.dk for lignende sager.
-----------------------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Martin Callsen c,")
Http://www.1902.dk
- hardware til sommerpriser
-----------------------------------------------------------