Kawasaki ZZR 250
Fra : A.-C. Aa.

Dato : 06-07-03 11:55

Er der nogen der har erfaringer med denne dejlige lille sag?
Pros & cons?

Fra : Pwh

Dato : 06-07-03 13:35

A.-C. Aa. wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med denne dejlige lille sag?
> Pros & cons?

Pro: Det er en Kawa :)
Pro: Det er en 250ccm :)
Con: Det er en 4-Tagger

/Jens Kawa KR-1

Fra : Megas

Dato : 06-07-03 14:57

Pwh wrote:

> Pro: Det er en Kawa :)
> Pro: Det er en 250ccm :)
> Con: Det er en 4-Tagger
>
> /Jens Kawa KR-1

*Wrong*

Pro. Det er en Kawa *luv*
Con. Den er min. 500ccm for lille :D
Pro. Det er en 4takts.. (ingen rrRRrriiiiIIiinngg ding diiing diiiing..) :D

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Pwh

Dato : 06-07-03 16:49

Megas wrote:
> Pro. Det er en 4takts.. (ingen rrRRrriiiiIIiinngg ding diiing
> diiiing..) :D

Hæhæ, vidste den ville komme :)
Men den eneste 'ding ding lyd' jeg kan hører fra min
er måske fladspjældene der klaprer lidt i tomgang :D
Ellers synes jeg nu motorlyden er mere i retning
af 10 motorsave på steroider, og lugten er jo rent race

/Jens Kawa KR-1

Fra : Armand

Dato : 06-07-03 21:24

Pwh <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en

> Pro: Det er en Kawa :)
> Pro: Det er en 250ccm :)
> Con: Det er en 4-Tagger

Og i modsætning til den lignende GSXR250 er det (kun) en to-cylindret motor!

--
Armand.