Nikonos, undervandsfoto
Fra : Leif Halling

Dato : 06-07-03 09:40

Hejsa.

Er her nogen der ved om man i dag kan købe en Nikon undervandsblitz (SB
serien) der passer til Nikons undervandskamera NIKONOS 4. ??. ( min blitz er
nemlig blevet stjålet i ferien).

Den gamle blitz hed SB 101. De nyere modeller ( til NIKONOS 5) - kan de
bruges ??

Mvh. Leif

Fra : max

Dato : 06-07-03 10:51

> [...]
> nemlig blevet stjålet i ferien).
>
> Den gamle blitz hed SB 101. De nyere modeller ( til NIKONOS 5) - kan de

Mener jeg så en brugt en hos Photografica i kbh. for nylig..
Men du kan bruge andre mærker, Ikelite feks. Måske er det
værd at investere i en der er fremtidssikret, så du kan bruge
den når du måske en dag vil fotografere digitalt..
Shit med alle de tyveknægte, hva..!
-max-