e-mail klient på S55
Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-07-03 08:16

Hej!

Jeg har sat min WAP profil op, mit GPRS kører bare - men hvorfor kan jeg
ikke tjekke mail på min S55?

Den siger port 110 ikke er tilgængelig, selvom det er præcis den port jeg
bruger i mit mailprogram på min computer.

Mvh
Michael

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-07-03 09:11

Michael Nielsen skrev Søndag den 6. juli 2003 09:16 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg har sat min WAP profil op, mit GPRS kører bare - men hvorfor kan
> jeg ikke tjekke mail på min S55?

Fordi APN skal være "internet" når du vil hente/sende e-mail.
Nu kender jeg ikke din tlf. så jeg ved ikke lige hvor det er, men prøv
om du kan finde noget GPRS profil.

> Den siger port 110 ikke er tilgængelig, selvom det er præcis den port
> jeg bruger i mit mailprogram på min computer.

Det er også standart porten til POP3.

Ivar Madsen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-07-03 09:19

Ivar Madsen wrote:
> [...]
>
> Fordi APN skal være "internet" når du vil hente/sende e-mail.
> Nu kender jeg ikke din tlf. så jeg ved ikke lige hvor det er, men prøv

APN skal være internet?? Hvad mener du?

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-07-03 11:23

Michael Nielsen skrev Søndag den 6. juli 2003 10:18 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> APN skal være internet?? Hvad mener du?

Hvis du finder din GPRS profil/indstilling, så finder du en der hedder
APN den står til WAP og du ændre den til INTERNET og du kan hente
e-mail, men så kan du ikke WAP'pe, så du skal have to sæt profiler, en
til WAP og en til INTERNET.

Ivar Madsen

Fra : Dennis Enøe

Dato : 06-07-03 21:34

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message

> [...]
> APN den står til WAP og du ændre den til INTERNET og du kan hente
> e-mail, men så kan du ikke WAP'pe, så du skal have to sæt profiler, en

Ellers er det beskrev4et til tdc og Telmore her
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp

Dennis