Surprise i Imperial blev.
Fra : ea

Dato : 06-07-03 02:36

...Pirates of the Caribbean
Godt gået Imperial ! En storfilm som først får premiere i USA om en
uge, og til september i Danmark. Filmen var uden undertekster hvilket
ikke gør så meget med denne type film selv om en smule af
piratjargonen gik over hovedet på undertegnede ;) Filmen er meget
underholdende og alle skuespillerne spiller deres roller godt, især
Johnny Depp og Geoffrey Rush. Kan klart anbefales at ses når den
åbner!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-07-03 23:52

Hej!

ea wrote:

> ..Pirates of the Caribbean

Jeps. Og den er jo kanon! Jeg var underholdt under hele filmen og nød både
handling og effekter. Det var endda en Jerry Bruckheimer produktion og jeg har
faktisk næsten tilgivet ham for Armageddon på nuværende tidspunkt, godt hjulpet
af PotC :)

Jeg skal ihvertfald have den på DVD når den tid kommer.

Der har da iøvrigt heller ikke været nogen ordentlige sørøverfilm i nyere tid så
vidt jeg er orienteret. Kun den der tåbelige Cutthroat Island med Geena Davis...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : Just Johnny

Dato : 07-07-03 08:35

Kim Voss Schrader posted the following:

(snip)
>Der har da iøvrigt heller ikke været nogen ordentlige sørøverfilm i nyere tid så
>vidt jeg er orienteret. Kun den der tåbelige Cutthroat Island med Geena Davis...

Hvis du har børn eller barnlige sjæle i huset så er Walt Disneys
Skatteplaneten faktisk en ganske underholdende sørøverfilm.

Fra : kr0oZe

Dato : 07-07-03 08:39

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der har da iøvrigt heller ikke været nogen ordentlige sørøverfilm i nyere
tid så
> vidt jeg er orienteret. Kun den der tåbelige Cutthroat Island med Geena
Davis...

Hey, kan du så lige tale pænt om Muppet's Treasure
Island?

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-07-03 10:13

Hej!

kr0oZe wrote:

> Hey, kan du så lige tale pænt om Muppet's Treasure
> Island?

Gerne, men jeg har slet ikke set dén. Men det kunne da være man skulle :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-07-03 08:35

eba_fjerndette_@hush.com (ea) writes:

> ..Pirates of the Caribbean
> Godt gået Imperial !

Bare trist, at Imperial har valgt at ødelægge min tidligere
yndlings-premiere-biograf med deres elendige nye sæder. Lær dog af
verden udenfor! Empire Bio har vist vejen, hvad sæderne angår.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I am a Bear of Very Little Brain,
The RockBear. ((^)) and long words Bother me."

Fra : Christian Andersen

Dato : 07-07-03 10:01

Peter B. Juul wrote:

> Bare trist, at Imperial har valgt at ødelægge min tidligere
> yndlings-premiere-biograf med deres elendige nye sæder. Lær dog af
> verden udenfor! Empire Bio har vist vejen, hvad sæderne angår.

Nu kender jeg ikke de omtalte sæder, men har du set dem i BioCity i
Århus? Jeg synes de er gode, men hvad synes du?

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-07-03 10:26

Christian Andersen <zv856hm02@sneakemail.com> writes:

> Nu kender jeg ikke de omtalte sæder, men har du set dem i BioCity i
> Århus?

Nej. Men jeg har svært ved at tro, at de er bedre en
Empires. Empire-sæderne er lige så gode som Business Class-sæderne i
et X2000-tog

--
Peter B. Juul, o.-.o "What business did a man and a wolf
The RockBear. ((^)) had ridden a mark."

Fra : Christian Andersen

Dato : 07-07-03 10:52

Peter B. Juul wrote:

> Nej. Men jeg har svært ved at tro, at de er bedre en
> Empires. Empire-sæderne er lige så gode som Business Class-sæderne i
> et X2000-tog

Ok. Jeg har kun prøvet monkey class i X2000. Der er dæleme langt fra Göteborg
til Stockholm!

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-07-03 11:22

Christian Andersen <zv856hm02@sneakemail.com> writes:

> Ok. Jeg har kun prøvet monkey class i X2000. Der er dæleme langt fra Göteborg
> til Stockholm!

Business Class X2000 fra Stockholm til København er faktisk at
foretrække frem for flyet, så behageligt er det.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-07-03 12:13

"Peter B. Juul" wrote:

> Bare trist, at Imperial har valgt at ødelægge min tidligere
> yndlings-premiere-biograf med deres elendige nye sæder. Lær dog af
> verden udenfor! Empire Bio har vist vejen, hvad sæderne angår.

Ok, jeg var i Imperial igår og jeg blev da positivt overrasket over, at
Nordisk Films folk har været en tur i Cinemaxx og set at man kan lave
Colabæger-holdere uden det store besvær.
Og jeg er glad for, at de endelig langt om længe har fået lavet blå
rækkenummering langs rækkerne. Det hvide lys som var der tidligere var
irriterende. Det er uinteressant at jeg på 20 række kan læse hvor femte
række er. Med det blå lys er det nemmere - for mig - at se bort fra
rækkenumrene.

Og her et par luksusproblemer:

Jeg er stadig skuffet over, at deres "brug indgang x for at sidde på
sæder med lige numre"-system ikke virker ordentlig.
Nu har de i det mindste fjernet deres fejlagtige vejledninger.
Derudover jeg er skuffet over deres nye indgangsparti (og ja, jeg har
taget højde for at de er igang med ombygningen endnu).
Tidligere kunne selv i regnvejr stå i tørt og vente på kammeraterne. Nu
bliver man "tvunget" indenfor.

Selve filmoplevelsen er stadig den samme. Det er dejligt, at selv om
man sidder ude i periferien, at man kan se lærredet uden at få ondt i
nakken.

I Cinemaxx sidder man vinkelret mod lærredet over hele salen. Det
betyder, at man skal dreje hovedet for se filmen. I Imperial sidder man
i en "vifte" med lærredet som centrum. Det betyder, at man kan sidde
helt normalt og se lærredet uden at fordreje 3. og 4. nakkehvirvel
(eller hvor mange man nu har).
Jeg har besluttet, at skal jeg i Cinemaxx, så skal jeg have et sæde
maksimalt 10 sæder fra midten. I Imperial er jeg næsten ligeglad.
Men det er måske bare mig.

Og ja, jeg ved godt, at det er luksusproblemer.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-07-03 13:23

Carsten Riis <cr@carben.dk> writes:

> Ok, jeg var i Imperial igår og jeg blev da positivt overrasket over, at
> Nordisk Films folk har været en tur i Cinemaxx og set at man kan lave
> Colabæger-holdere uden det store besvær.

Men sæderne er så smalle, at hverken jeg eller min sidemand kan bruge
holderne til noget.

Ja, vel er jeg en stor person - meget stor - men det er nu engang
absurd, at gøre sæderne _mindre_ end de var, uanset hvad.

> [...]
> taget højde for at de er igang med ombygningen endnu).
> Tidligere kunne selv i regnvejr stå i tørt og vente på kammeraterne. Nu

Ydermere kunne man stå og småsludre om filmen udenfor bagefter. Nu er
der meget mindre plads til det.

Nej, jeg er ikke imponeret over ombygningen

> Og ja, jeg ved godt, at det er luksusproblemer.

Tjah. Men vi betaler også luksuspriser.
--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-07-03 14:44

"Peter B. Juul" wrote:

> Ja, vel er jeg en stor person - meget stor - men det er nu engang
> absurd, at gøre sæderne _mindre_ end de var, uanset hvad.

hmmmm, sådan er det desværre at være ikke-en-standard-person.

Surt men sandt.

Carsten Riis,
pt. ca. 110 kilo
tidligere over 130 (badevægten gik kun til 130).