Søges Dele Til Ældre IBM Server 520
Fra : FTW414

Dato : 05-07-03 22:58

heh står og mangler et par dimzer såsom et Backplane samt det kabel der
forbinder backplane til controlleren også nogle drivetrays der skulle vel
ikke lige være en og anden der vidste hvor at man kunne få fat i de ting
henne af vel ???

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 10-07-03 17:16

"FTW414" <ftwdtw@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke lige være en og anden der vidste hvor at man kunne få fat i de ting

kan de bruges fra en 320/330'er??

for så har jeg nogle dele du kan afhente i 4400 vestsjælland..

--
Mvh Michael Frederiksen
Golf 2'er? kig www.golf2.dk

Fra : FTW414

Dato : 10-07-03 17:36

Hejsa

Heh ved faktisk ikke helt om det er samme type hardware der sidder i dem...
Men hvad har du & hvad vil du i givet fald have for det ???

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-07-03 14:54

> Hejsa
>
> Heh ved faktisk ikke helt om det er samme type hardware der sidder i
dem...
> Men hvad har du & hvad vil du i givet fald have for det ???

hmm, ved faktisk ikk helt hva der er.. men 5-6 330'ere er der da.. de er
strippet for RAM og HDD'er, det er kun processor der er tilbage.. hva er
sådan nogle værd? vi OT her, mail mig evt privat..

chipmaster(AT)get2net.dk

erstat (AT) med @ ;)

--
Mvh Michael Frederiksen
Golf 2'er? kig www.golf2.dk

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 25-07-03 01:18

520 Serveren bruger et T2 backplane, det der sidder i 330 Serveren er et T3.

Der næst er trayne forskellige. Det er meget uklogt at kombinere T" og T3
backplanes.

Sidst men ikke mindst er de rammer backplanet sidder i forskellige.

Mvh.
Niels