JSP plugin til Eclipse.
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 05-07-03 22:33

Hej NG.

Sidder og kigger lidt på Eclipse. Konceptet med plugins tiltaler mig meget
(og tydeligvis også mange andre).
Jeg har fundet et plugin, der laver syntax highligts til JSP sider, men er
der nogen, der kender et med... arrgh, hvad hedder det nu: Når man skriver
navnet på et objekt og trykker punktum, så kommer der en liste med metoder
og attributter? Altså ligesom f.ex. M$ InterDev til ASP sider.

c",)
Stefan

Fra : M_abs

Dato : 05-07-03 22:55

"Stefan Kristensen" <stk@mad.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> navnet på et objekt og trykker punktum, så kommer der en liste med metoder
> og attributter? Altså ligesom f.ex. M$ InterDev til ASP sider.

Det øm feature hedder codecompletion (nok ikke stavet helt rigtigt), kender
nu ikke et plugin til eclipse, men det hjælper måske lidt når du ved hvad
det feature hedder

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 06-07-03 00:01

> Det øm feature hedder codecompletion (nok ikke stavet helt rigtigt),
kender
> nu ikke et plugin til eclipse, men det hjælper måske lidt når du ved hvad
> det feature hedder
Tak, det gør det da meget letter
Hvis jeg finder noget, skal jeg prøve at huske at poste det her, men hører
selvfølgelig stadig gerne fra andre der måtte kende nogle

Stefan

Fra : Ib

Dato : 07-07-03 01:47

Hej
Der findes et (kommercielt) plugin MyEclipse der har den feature du søger ,
bruger "standard" måde med class. <ctrl + mellemrum>
Har også set at Lomboz kan bruges, men ellers hold øje med den nye
Eclipse Web Tools Platform Project det lyder lovende til J2ee bl.a vil
jboss ide teamet sponsorer deres projekt til det .

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 07-07-03 08:47

> Har også set at Lomboz kan bruges, men ellers hold øje med den nye
> Eclipse Web Tools Platform Project det lyder lovende til J2ee bl.a vil
> jboss ide teamet sponsorer deres projekt til det .
Jeg kiggede lidt på Lomboz i nat. Det virker meget fornuftigt.
Jeg tager et kig på Web Tools og jboss.

Takker.
Stefan

Fra : Carsten H. Pedersen

Dato : 07-07-03 11:59

> arrgh, hvad hedder det nu: Når man skriver
> navnet på et objekt og trykker punktum,
> så kommer der en liste med metoder
> og attributter?
Jeg bruger eclipse, og den har codecompletion som default - ved ikke helt
hvad udgave af eclipse du ligger inde med . Den sidste nye fulde udgave på
de 50+ mb burde have alt det der guf med som default.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 14-07-03 08:34

"Stefan Kristensen" <stk@mad.dk> writes:

> [...]
> navnet på et objekt og trykker punktum, så kommer der en liste med metoder
> og attributter? Altså ligesom f.ex. M$ InterDev til ASP sider.

Hvis du ikke er nået længere i processen, så overvej NetBeans. Den
kan alt det der med JSP-sider, og koster heller ikke noget.

Det er nemt at dele projekter mellem Eclipse og NetBeans hvis man har
en CVS-server.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 14-07-03 10:18

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> writes:

> Det er nemt at dele projekter mellem Eclipse og NetBeans hvis man har
> en CVS-server.

Lige for en god ordens skyld. En "server" behøver ikke være andet end
et område på den lokale disk, som sættes rigtigt op med CVS.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn