Tomcat for Dummies?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 05-07-03 22:28

Hej NG.

Er der mon en venlig sjæl, der kan hjælpe mig lidt på vej?
Jeg har installeret Tomcat og har forbindelse til den. Nu vil jeg gerne
oprette et nyt site, der ligger i C:\JSP, og foriøvrigt kører på port 80
istedet for 8080.
Jeg er nået så langt som at ændre portnummeret i server.xml, men hordan
opretter jeg et nyt site og linker det til portnummeret?
Og hvad er så reglen for biblioteksstrukturen mht. JavaBeans, Servlets og
andre finuligheder?
Eventuelle links til forklaring af server.xml, web.xml og
bibliotekstrukturen for totalt nybegynderer vil jeg blive meget glad for.

c",)
Stefan