DOOM3
Fra : Jesper Andersen

Dato : 05-07-03 20:40

Findes der en demo ude på nettet?? ved nogen hvor den ligger????

på forhånd tak!!!

mvh

Jesper

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 05-07-03 21:52

Jesper Andersen wrote:

> Findes der en demo ude på nettet?? ved nogen hvor den ligger????

Der findes en meget tidlig teknoligi demo som ikke er legal. Jeg vil
mene den er en spoiler, så hold fingrene væk hvis ikke du vil ødelægge
spillet for dig selv.

Mvh

Bruno

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-07-03 00:29

iddqdATworldonline.dk wrote:

> Der findes en meget tidlig teknoligi demo som ikke er legal. Jeg vil
> mene den er en spoiler, så hold fingrene væk hvis ikke du vil ødelægge
> spillet for dig selv.

Hvad kan der være sket af revolutionerende ting i Doom3 i forhold til
Doom 1+2, Unreal, Unreal Tournament, Quake osv osv så det ligefrem kan
være en spoiler?

/Robert

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 06-07-03 00:49

Robert Eriksen wrote:
> Hvad kan der være sket af revolutionerende ting i Doom3 i forhold til
> Doom 1+2, Unreal, Unreal Tournament, Quake osv osv så det ligefrem kan
> være en spoiler?

Det vil være en spoiler på samme måde som hvis du på en rejse til Kina
ser en den næste Star Wars film i en pirat biograf, når du så ser filmen
igen i en ordentlig biograf hvor lyd og billed er ok så kender du
historien så istedet for en oplevelse hvor billed/lyd/handling går op i
en højere enhed så sider du istedet med en halv flad fornemmelse.

Mvh

Bruno

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-07-03 01:23

> [...]
> historien så istedet for en oplevelse hvor billed/lyd/handling går op i
> en højere enhed så sider du istedet med en halv flad fornemmelse.

Det er lige akkurat det jeg mener.
Hvor meget historie kan der være i Doom3?

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 06-07-03 10:51

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> historien så istedet for en oplevelse hvor billed/lyd/handling går op i
> en højere enhed så sider du istedet med en halv flad fornemmelse.

Bortset fra at det kun er 2 maps man kan spille, og de er langt fra færdige.
Der er intet spoiler i den.
--
Andreas Jeppesen