REQ: glide2x.dll til Unreal Tournament
Fra : Yungstah

Dato : 05-07-03 19:26

Hejsa! Er der ikke en der har UT installeret som vil smide filen glide2x.dll
i dk.binaer ?? Og forresten fortælle hva mappe filen ska ligge i, på forhånd
tak!

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 05-07-03 19:32

Yungstah wrote:

> Hejsa! Er der ikke en der har UT installeret som vil smide filen glide2x.dll
> i dk.binaer ?? Og forresten fortælle hva mappe filen ska ligge i, på forhånd
> tak!

Hvad er det for en udgave af UT du mener den skal findes i? Jeg har
ihvertfald ikke nogen fil med det navn, og har heller ikke hørt om den.

Mvh

Bruno

Fra : Yungstah

Dato : 05-07-03 19:37

> Hvad er det for en udgave af UT du mener den skal findes i? Jeg har
> ihvertfald ikke nogen fil med det navn, og har heller ikke hørt om den.

En version jeg hentede på Kazaa, jeg ka heller ik update den for der
ska den ha CD :|

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 05-07-03 19:43

Yungstah wrote:
> En version jeg hentede på Kazaa, jeg ka heller ik update den for der
> ska den ha CD :|

Køb dig en original, du kan ikke komme til at spille nogen steder uden
at opdatere og spillet er klart de par kroner værd.

Mvh

Bruno

Fra : Yungstah

Dato : 05-07-03 19:58

> Køb dig en original, du kan ikke komme til at spille nogen steder uden
> at opdatere og spillet er klart de par kroner værd.

Jeg har haft originalen engang men min vicevært brød ind i vores kælderrum
og smed en sort sæk ud fuld at pc spil, deriblandt UT.. Derfor gad jeg ik
lige
bruge pengene på det ;) peace

Fra : kennybear

Dato : 05-07-03 20:09

"Yungstah" skrev d. 05-07-03 19:58 dette indlæg :

> [...]
kælderrum
> og smed en sort sæk ud fuld at pc spil, deriblandt UT.. Derfor gad jeg

Magen til fantasifuld undskyldning skal man da lede længe efter ;-P

http://www.kandu.dk/

Fra : Yungstah

Dato : 05-07-03 21:54

> Magen til fantasifuld undskyldning skal man da lede længe efter ;-P

:P

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-07-03 01:12

Yungstah wrote:
> Hejsa! Er der ikke en der har UT installeret som vil smide filen
> glide2x.dll i dk.binaer ?? Og forresten fortælle hva mappe filen ska
> ligge i, på forhånd tak!

Det er en del af driverne til Voodoo grafikkort.

Hvis du havde brugt 2 sekunder på google havde du fundet den 4768 gange
på den tid det tog dig at skrive dit latterlige indlæg.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Yungstah

Dato : 06-07-03 11:46

> Hvis du havde brugt 2 sekunder på google havde du fundet den 4768 gange
> på den tid det tog dig at skrive dit latterlige indlæg.

sut min pik pc nørd

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-07-03 13:42

Yungstah wrote:

> sut min pik pc nørd

Helt sikkert. Du kan finde min adresse i telefonbogen.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : kennybear

Dato : 06-07-03 14:01

"Sune Mika Salminen" skrev d. 06-07-03 13:42 dette indlæg :

> Helt sikkert. Du kan finde min adresse i telefonbogen.
>
> -Sune
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?

Var det muligt at begrænse den slags sprog der kun hører hjemme blandt
børnehavebørn?!?! Det er trods alt et forum hvor der er mange
forskellige slags mennesker med forskellig viden, ikke alle kan vide det
samme som dig Sune.

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-07-03 15:23

kennybear wrote:

> [...]
> børnehavebørn?!?! Det er trods alt et forum hvor der er mange
> forskellige slags mennesker med forskellig viden, ikke alle kan vide

For det første er kandu.dk ikke verdens navle (det oprindelige indlæg er
postet i usenet gruppen dk.edb.spil, som ikke er modereret) for det
andet kan jeg ikke se hvad der er i vejen med mit sprog. For det tredje
drejer det oprindelige indlæg sig om en ulovligt downloadet eller
kopieret version af et spil, og for det fjerde kan man nemt finde den
pågældende fil ved at bruge fem sekunder på at søge efter den selv.

Det er sgu da for dumt, det kan selv en 15-årig se.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : kennybear

Dato : 06-07-03 16:33

> [...]
> pågældende fil ved at bruge fem sekunder på at søge efter den selv.
>
> Det er sgu da for dumt, det kan selv en 15-årig se.

Måske ja, men det berettiger stadig ikke dig til at té dig som en
mavesur gammel direktør type fra whiskeybæltet, det jeg mener er at du
kan sagtens sige det du vil UDEN at forpeste forummet med nedrige udfald
mod andre brugere. Der er masser af pænere måder at sige tingene på.
Desuden nægter jeg at tro på at du er fuldstændig 100% lovlig med din
egen computer, det er en meget lille del af den danske befolkning, jeg
har ladet mig fortælle at nogen af dem der kopiere mest er folk fra
politiets data afdeling, men om det passer ved jeg personligt ikke noget
om, det er bare tankevækkende hvis det er sandt.

Hvorom alt er, så er det eneste jeg mener med mit indlæg at vi alle
sammen skal have lov at ytre os på en pæn og sober måde uden at blive
overfaldet som en anden statsminister med rød verbal maling.

http://www.kandu.dk/

Fra : Julli

Dato : 06-07-03 16:49

> [...]
> sammen skal have lov at ytre os på en pæn og sober måde uden at blive
> overfaldet som en anden statsminister med rød verbal maling.

Damn du er da for dum og høre på. Hvis du skulle rette en angående sprog må
det da være Yungstah. Jeg kan ikke lige se hvor det er Sune bruger et sprog
der ikke passer herinde???

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-07-03 17:06

kennybear wrote:

> [...]
> kan sagtens sige det du vil UDEN at forpeste forummet med nedrige
> udfald mod andre brugere. Der er masser af pænere måder at sige

Det kan du have ret i, men jeg synes stadig det oprindelige indlæg er,
tja, latterligt. af årsager jeg allerede har beskrevet ovenfor.
Ydermere - selvom der skulle have været nogen herinde der har den samme
pirat-udgave af Unreal Tournament eller hvad det nu var, så har de nok
ikke lyst til at stå frem offentligt og fortælle hvordan de fik det til
at virke...

> [...]
> mest er folk fra politiets data afdeling, men om det passer ved jeg
> personligt ikke noget om, det er bare tankevækkende hvis det er sandt.

Det er det da sikkert. Man læser da også sommetider om at dem der
efterforsker børneporno-sager er blevet taget i selv at handle med
varene. Faktum er at det ikke er velset og normalt ikke giver nogle
brugbare resultater at poste indlæg vedrørende piratkopier i
dk.edb.spil. Jeg prøver absolut ikke at spille hellig, det er slet ikke
det det drejer sig om, og det synes jeg at jeg allerede har understreget
med al tydelighed.

> Hvorom alt er, så er det eneste jeg mener med mit indlæg at vi alle
> sammen skal have lov at ytre os på en pæn og sober måde uden at blive
> overfaldet som en anden statsminister med rød verbal maling.

Jeg forstår godt din pointe og jeg er til dels enig med dig, men det
oprindelige indlæg var simpelthen så gennemført uintelligent at jeg ikke
kunne lade være med at reagere. Jeg skal prøve at holde mig i skindet
for fremtiden,, men jeg vil ikke love noget!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : kennybear

Dato : 06-07-03 22:19

> [...]
> kunne lade være med at reagere. Jeg skal prøve at holde mig i skindet
> for fremtiden,, men jeg vil ikke love noget!

Ja ja godt ord igen, dit indlæg virkede bare en del mere aggressivt på
mig end din mening åbenbart var, og selvfølgelig gælder sprog
moderationerne også Youngstah.

http://www.kandu.dk/