Sommerferie - Rejsemakker M/K - Spanien el~
Fra : [7400] René

Dato : 05-07-03 17:57

Hej..

Med en tekstrem lyst til at "nuppe en tur" til spanien /italien (Kører selv)
er det trælst at konstatere at jeg er nået den alder (33 år) hvor
venner og bekendte er i faste parforhold, med andre ideer til
ferien end en tur syd på.

Jeg påtænker at tage afsted i starten af Uge 28 og skal være retur
senest Torsdag Uge 29 (skal have min søn)

Kanon - Campingplads kendes 300 km syd for barcelona..
(da det jo nok liger er ved at være sent nok at booke en hytte el.lign
ville det at sove i telt være fint nok for mig..)

Jeg betaler alt diesel - du betaler lidt kost/logi efter aftale.
nyere bil, godt humør, glæde og afstresning fra en
lidt hektisk arbejdssituation er mine "odds" at drage ned i solen
med... vil du med... så skynd dig... det må fandme da være sjovere
at være et par stykker... frem for at være alene..

Om mig fyr, single, 33, humoristisk, veluddannet, alenboende i hus,
weekendfar,
livsglad, sporty.. ...

Fyr et par hurtige linier af om dig selv ... og lad of komme afsted..

--

Rene
/ Herning (dog ikke afgørende)

proforma@pc.dkxxx (fjern xxx)