Punktum / komma i Photoshop...
Fra : Thomas

Dato : 01-12-00 11:37

Problem:

I Photoshop 5.5 UK vil jeg gerne bruge komma på det nummeriske tastatur til
at angive decimaler med. Lige er det _kun_ punktum jeg kan bruge. Hvordan
ændres det? Maskinen (G4) kører på engelsk OS.

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

Fra : Mac

Dato : 01-12-00 13:35

I kontrolpanelet "Numbers" sætter du preferencen "Decimal" til ','. Herefter
går du ind i Photoshop og taster løs med dit numeriske tastatur...

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Christian Flintrup

Dato : 01-12-00 13:37

Thomas <flash4@it.dk> wrote:

> I Photoshop 5.5 UK vil jeg gerne bruge komma på det nummeriske tastatur til
> at angive decimaler med. Lige er det _kun_ punktum jeg kan bruge. Hvordan
> ændres det? Maskinen (G4) kører på engelsk OS.

Prøv at ændre indstillingen i kontrolpanelet "Numbers" til "Danish".
Hvis det ikke hjælper, er det fordi Photoshop ikke overholder
indstillingerne i kontrolpanelet.

Du kan evt. ændre tastaturlayoutet til engelsk, men det er lidt
irriterende i længden at skifte...

--
Christian Flintrup