Hvad går det ud på
Fra : V-Toby

Dato : 05-07-03 15:52

Hejsa
Jeg har lige et lille spøsmål
det er
Havd går mistæntk 1 ud på??
håber nogen kan hjælpe mig med det
--

Hilsen
Tobias Klint
Prøv Dette her link
www.frip.dk/kehusband

Fra : stormfeldt

Dato : 05-07-03 16:00

Hej Tobias

Mistænkt er en serie cd rom "spil", hvor man skal løse mordgåder. Efter
min mening er det ret godt lavet. Jeg ved de kan lånes på biblioteket,
så kan man se om det er noget inden man køber.

Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : V-Toby

Dato : 05-07-03 16:08

Okay tak for det

/tobias

Fra : Li Lo

Dato : 05-07-03 20:51

hey .. det er et rigtig godt spil der varmt kan anbefales..
og prisen er da til at komme til i kvikly koster det 99,- det er da næsten
en foræring *S*