BIGGULP hastighed
Fra : Flemming Kjær

Dato : 05-07-03 15:47

Jeg bruger BIGGULP som newsserver for at hente dk.binaer.musik.
Den downloader kun med ca. 5000B/s, hvor jeg plejer at ligge på
23000B/s med TDC. Hvor sidder speederen henne?

Med venlig hilsen
Flemming

Fra : Carl Drud

Dato : 05-07-03 15:55

Flemming Kjær <flemming.kjaer@oncable.dk> wrote:

> Jeg bruger BIGGULP som newsserver for at hente dk.binaer.musik.
> Den downloader kun med ca. 5000B/s, hvor jeg plejer at ligge på
> 23000B/s med TDC. Hvor sidder speederen henne?

Prøv at spørge i news:alt.free.newsservers

Der skriver Mike Howarth (tror jeg han hedder), som vist står bag
serveren. I og med det er en gratis server tror jeg ikke du skal regne
med hastigheden bliver bedre.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Janner

Dato : 05-07-03 22:00

"Flemming Kjær" <flemming.kjaer@oncable.dk> wrote in message
> Jeg bruger BIGGULP som newsserver for at hente dk.binaer.musik.
> Den downloader kun med ca. 5000B/s, hvor jeg plejer at ligge på
> 23000B/s med TDC. Hvor sidder speederen henne?

BIGGULP lyder spændende den ville jeg gerne prøve Hvad hedder serveren ?

/Hygge

Janner

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-07-03 23:20

"Janner" <ask@me.just> skrev :

>BIGGULP lyder spændende den ville jeg gerne prøve Hvad hedder serveren ?

biggulp.readfreenews.net
--
Knud