Diablo II patch 1.10. sendt ud til beta te~
Fra : Mercenary

Dato : 05-07-03 14:56

Nu ser det endelig ud til at der er ved at ske noget

http://www.battle.net/diablo2exp/

Patchen virker kun i Single Player og TCP/IP spil, ikke på bnet.
Og er indtil videre kun lavet til US versionen.

Mon ikke det betyder at der ikke er så langt igen ?

Så kan man langt om længe slippe for de lousy cheatere på bnet.........for
et stykke tid.

/Merc

Fra : Ding-Dong

Dato : 05-07-03 21:59

Mercenary skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mon ikke det betyder at der ikke er så langt igen ?
>
> Så kan man langt om længe slippe for de lousy cheatere på bnet.........for

Jeg så godt en lille tekst om den på deres side men jeg så også at der stod
den kun fungede til USversion....
Er der så stor forskel på US og Europe versionen?
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 05-07-03 22:49

Ding-Dong wrote:

> Er der så stor forskel på US og Europe versionen?

1 bit det forkerte sted er nok.

mvh

Bruno

Fra : MadsD

Dato : 05-07-03 23:42

Jeg har installeret den.. vi har fået US-versionen her i Danmark. Den
fungerer i hvert fald på min.

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Ding-Dong

Dato : 06-07-03 12:26

MadsD skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret den.. vi har fået US-versionen her i Danmark. Den
> fungerer i hvert fald på min.

Hvad er så din umiddelbare vurdering af den?

Ding-Dong

Fra : MadsD

Dato : 06-07-03 13:25

> Hvad er så din umiddelbare vurdering af den?

Øhm. tja... har nu ikke spillet så meget Har ikke tid. Og som de selv
skriver når man patcher, så garanterer de ikke for at ens figurer er
kompatible med final-patchen... så jeg ved ikke helt, om jeg gider gøre så
meget ud af det.

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 06-07-03 19:55

"Ding-Dong" <dingdong@noanalheroes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Den fungerer også hos mig... (Kunne ikke lade være med at gøre forsøget :) )

> Hvad er så din umiddelbare vurdering af den?

Tjaeh... Det jeg lagde mest mærke til var at de fleste af monstrene er
blevet noget sværere at komme til livs... Jeg havde problemer med en alm.
Brute i Dark Wood på nightmare, og da jeg løb ind i en Unique Brute (extra
fast, stone skin, mana burn), kunne jeg godt give op med min lvl. 38
Amazon... Jeg synes det virker meget overdrevet med monstrenes strenght i
nogle tilfælde... Det kan ikke passe at man skal kæmpe mod en Unique Brute,
som om det var Diablo himself, eller i den stil... Det var ikke meget galt.
Dens health regenererede hurtigere end jeg kunne nå at gøre skade på den, og
så forsvinder det sjove jo lidt... Udover det, så får man noget mere XP end
i de tidligere versioner, og en god ting er at monstrene tit holder mere
sammen i grupper på 5+... Det bliver lidt sjovere, men så skal der i hvert
fald ikke skrues så meget op for monstrenes strenght...

Det var min mening, og erfaring. Håber det kan bruges...

--
Mvh. Anders Jacobsen
web: www.ichtys.dk

Fra : Tjalfe

Dato : 06-07-03 20:00

> Hvad er så din umiddelbare vurdering af den?
Den største forskel er den måde skills virker på. Mange skills for bonus fra
andre skills (fx. Barbarians "Beserk" får +10% damage for hvert point i
"Bash" og "Shout").

Derudover er der ændret meget på den sidste del af spillet. Dvs. på den
tredje og sidste sværhedsgrad (Hell) specielt i det sidste act (primært for
at komme de spillere, der spiller 24/7 i møde). + at der er kommet over 100
nye uniques (Der også kun kan findes i Hell).

Du kan jo eventuelt hente patchen, og hvis du ikke selv har tålmodighed til
at spille hele vejen igennem, kan du hente en "pakke" med 7 level 99 figurer
med alle de nye items på www.diabloii.net

Jeg synes personligt patchen holder, men man gider selvfølgelig ikke helt at
spille ens figurer op, før den kommer officielt og man kan spille på lukket
Battle.net...

Fra : Tjalfe

Dato : 07-07-03 07:21

PS: Tjek de nye items, runewords, skills m.m. ud på
http://www.battle.net/diablo2exp