Fælleskørsel til Fredericia på torsdag
Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-07-03 21:46

Hej

Nu havde jeg jo lovet at lægge en plan, så det gør jeg hermed.

Vi kører fra tankstationen i Karlslunde kl. 15. Jeg skulle nok kunne
huske vejen så langt som til lige over Lillebæltsbroen, og måske par
lyskryds efter det (men ingen garantier :)

Os der bor i København kan derfor køre herfra ca. 14.30, måske lidt
før. Hvor er der godt at mødes her i København? Jeg synes at alle de
tankstationer jeg lige kan komme i tanke om er sådan nogle små
forkrampede nogle.

Hvis det er op til mig, så kører vi i stille og roligt tempo < 130
km/t, da jeg jo ikke har kåbe på min Bandit.

Vi skulle så nok kunne være ovre hos MC-chaufførerne omkring
aftensmadstid. Om de har noget i stil med sidst (mums) eller vi skal
lave en jumbobestilling hos den lokale pizzapusher må tiden vise -
måske er det allerede blevet meldt ud her i gruppen, jeg har blot ikke
fået fulgt så aktivt med på det sidste.

Hvem kører med ... eller sagt på en anden måde, hvem skal vi vente på?

Såfremt der skulle blive problemer af nogen art, så kan jeg nås på
mobiltelefon (dog ikke mens jeg kører :) - mit nummer kan fås via
mail.

--
Jacob - www.bunk.cc
Left to themselves, things tend to go from bad to worse.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-07-03 22:40

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Vi kører fra tankstationen i Karlslunde kl. 15. Jeg skulle nok kunne
> huske vejen så langt som til lige over Lillebæltsbroen, og måske par
> lyskryds efter det (men ingen garantier :)

Med mindre vejrudsigten lover masser af regn mellem d. 10. og d. 13. så
tager jeg helt sikkert med om torsdagen! Jeg gider simpelthen ikke at ligge
i telt hvis det regner "katte og hunde"...

Jeg skulle nok mene at jeg kan huske turen fra motorvejen ned til MC
Chaufførerne, så det går nok...

Vi ses forhåbentlig!

Hilsner,

Tony
Kilofazer (næsten helt pæn igen)

Fra : wheeler

Dato : 05-07-03 00:31

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Vi ses forhåbentlig!

[KLIP]

Jeg er på

--
Wheeler
Fjern "x" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 05-07-03 01:03

> Jeg er på
---------------
Jeg er jo også i kbh om torsdagen, så jeg er også 100% på! :))

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-07-03 09:59

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
ikke
> at ligge i telt hvis det regner "katte og hunde"...

Jeg siger/skriver det samme som Tony, det kommer _meget_ an på vejret
!
Og hvis vejret arter sig, så har jeg ikke endnu ikke besluttet, om det
bliver via Mc Chaufførende eller direkte vej til Skagen,
det er sikkert sk... hyggeligt hos Mc Chaufferne, men på den anden
side vil jeg også gerne have en god plads til teltet på TPT :-/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : GRISEN

Dato : 07-07-03 21:23

On Sat, 5 Jul 2003 10:59:20 +0200, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote:

> [...]
>det er sikkert sk... hyggeligt hos Mc Chaufferne, men på den anden
>side vil jeg også gerne have en god plads til teltet på TPT :-/

Michael og jeg er også afhængige af vejret - og NEJ, det er IKKE alderen der trykker !!!

Dennis, hvis du ta'r den direkte vej, vil det så blive over Odden-Århus eller hvordan?

*
Jan

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-07-03 23:12

GRISEN wrote:

> Michael og jeg er også afhængige af vejret - og NEJ, det er IKKE
> alderen der trykker !!!
>
> Dennis, hvis du ta'r den direkte vej, vil det så blive over
> Odden-Århus eller hvordan?

Hej Jan.

Jeg/vi ( sønnen, vil gerne med ) tager over fyn, vi skal da have nogle
km på banditten

Fra : GRISEN

Dato : 07-07-03 23:29

On Tue, 8 Jul 2003 00:11:39 +0200, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote:

>Jeg/vi ( sønnen, vil gerne med ) tager over fyn, vi skal da have nogle km på banditten

Øv, jeg ville gerne undgå for mange km....
Nå, hva' fa'en - vi ka' jo nok finde hinanden.
Der er jo nok ikke ret mange andre MC'ere på de nordjyskeveje den dag.

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-07-03 00:16

GRISEN wrote:

> Øv, jeg ville gerne undgå for mange km....

Hehe... Er det dækket der trykker?

--
Tony
(Mr. f*cking comedian)

Fra : GRISEN

Dato : 08-07-03 07:23

On Tue, 8 Jul 2003 01:15:33 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Hehe... Er det dækket der trykker?

Funny Tony.... det er både trykket på dækket og trykket i dækket.

*
Jan

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-07-03 10:15

GRISEN wrote:

> Øv, jeg ville gerne undgå for mange km....
> Nå, hva' fa'en - vi ka' jo nok finde hinanden.
> Der er jo nok ikke ret mange andre MC'ere på de nordjyskeveje den
> dag.

Hej Jan.
Men nu er vi blevet enige ( i familien ), vi tager til TPT om
Torsdagen !, altså _ikke_ via Mc chaufførene,
da sønnen, om Søndagen, tager med en kammerat til Frankrig, så vi
kører retur til Sjælland allerede om Lørdagen.

Håber at vi finder hinanden

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-07-03 14:04

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Os der bor i København kan derfor køre herfra ca. 14.30, måske lidt
> før. Hvor er der godt at mødes her i København?

Efter råd og vejledning er jeg kommer frem til at vi mødes på Q8 på
Jyllingevej 334 kl. 14.15 på torsdag. Derfra går turen så til
tankstationen i Karlslunde, hvor vi mødes kl. 15.00. Derefter går
turen direkte til Fredericia.

Vi ses!

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 07-07-03 16:07

> [...]
> Jyllingevej 334 kl. 14.15 på torsdag. Derfra går turen så til
> tankstationen i Karlslunde, hvor vi mødes kl. 15.00. Derefter går
-----------------------------
WOHOOOOO.......!!!!!

Endeligt noget der kunne bruges!
Hvor mange kommer? Nogen ide?
Jeg bliver ihvertfald en af dem! :)))

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-07-03 16:42

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> writes:

> Hvor mange kommer? Nogen ide?

Lige nu er der Flemming, Maja og Theis fra PMC, og så Tony, Wheeler,
Dennis dig og mig her fra gruppen. Om der kommer flere skal jeg være
usagt. Man har jo lov at håbe.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-07-03 21:46

> [...]
> Jyllingevej 334 kl. 14.15 på torsdag. Derfra går turen så til
> tankstationen i Karlslunde, hvor vi mødes kl. 15.00. Derefter går
-------------
Tager til kbh. nu...
hvis dette bliver ændret (adresse ell, tid) vil en venlig sjæl så ikke
skrive en sms'er til mig?
22643759

Har også skrevet til Tony boy, men vil lige være helt sikker på at det ikke
går galt!

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-07-03 22:05

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> writes:

> hvis dette bliver ændret (adresse ell, tid) vil en venlig sjæl så ikke
> skrive en sms'er til mig?

Dit nummer er noteret ...

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 08-07-03 16:34

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Jacob - www.bunk.cc
> Left to themselves, things tend to go from bad to worse.

Hvornår regner i med at komme forbi Aalborg om fredagen? Hvis i kan komme
med at ca tidspunkt så kunne jeg hoppe på karevanen der.

Tobias, 975km på uret, og kilo tjek onsdag

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-07-03 18:28

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> writes:

> Hvornår regner i med at komme forbi Aalborg om fredagen? Hvis i kan komme
> med at ca tidspunkt så kunne jeg hoppe på karevanen der.

Det toer jeg desvaerre ikke rigtig spaa om. Hvis du sender mig en mail
med dit mobilnummer, saa skal jeg se om jeg kan huske at sende en SMS
naar vi koerer fra Fredericia.

Jeg giver dog absolut ingen garantier for at jeg husker det ... jeg
husker frygteligt daarligt
.... maaske nogle af de andre fra gruppen kan huske mig paa det

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 08-07-03 18:57

> Det toer jeg desvaerre ikke rigtig spaa om. Hvis du sender mig en mail
> med dit mobilnummer, saa skal jeg se om jeg kan huske at sende en SMS
> naar vi koerer fra Fredericia.
26 74 35 47, hermed gjort.
> Jeg giver dog absolut ingen garantier for at jeg husker det ... jeg
> husker frygteligt daarligt
> ... maaske nogle af de andre fra gruppen kan huske mig paa det

Evt kan jeg hoppe på ved et tankstop. Fx Haar ved Hjallerup enge?
> Jacob | ........@
> Bandit 600 N | ......_[]-=*
> www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Tobias

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-07-03 20:41

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> writes:

> Evt kan jeg hoppe på ved et tankstop. Fx Haar ved Hjallerup enge?

Dit nummer er gemt på mobilen ...

Jeg håber lidt at der er nogle andre end mig der fører an på vej til
Skagen (vi er jo sikkert en større gruppe der kører fra Fredericia),
så det tør jeg altså ikke love noget om.

Jeg kender i øvrigt ikke den omtalte tankstation, da jeg ikke er så
godt kendt omkring Aalborg. Det alene er jo ikke en god start :-\

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-07-03 22:19

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Vi skulle så nok kunne være ovre hos MC-chaufførerne omkring
> aftensmadstid.

:-/
Jeg ville egentlig rigtigt gerne have været med nede hos Chaufførerne, men
jeg plejer at følges med nogle kammerater til tpt og det vil jeg jo gerne
blive ved med. Men vi ses jo også deroppe! Jeg render sandsynligvis
rundt i dfm-shirt det meste af tiden
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-07-03 00:26

Jes Vestervang wrote:

> [...]
> og det vil jeg jo gerne blive ved med. Men vi ses jo også deroppe!
> Jeg render sandsynligvis rundt i dfm-shirt det meste af tiden

Æv så bliver det altså os andre, der skal overtage den sure pligt og få
bundet den der snaps?

Vi ses nok med DFM T-shirt og øl-briller til husmor-strip

--
Tony
FZS1000

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 10-07-03 23:03

> mobiltelefon (dog ikke mens jeg kører :) - mit nummer kan fås via
> mail.

Der er blevet smidt lidt billeder fra turen på dfm i min profil! :))