Headset forbindelsesdiagram
Fra : Benny Nissen

Dato : 04-07-03 20:34

Hej.

Mit headset siger ikke noget. Der er ingen lyd i højttaleren (i øret), men
mikrofonen virker godtnok.

Altså: Jeg kan ikke høre, hvad andre siger, men andre kan godt høre mig.

Er der nogen der ved, hvordan ledningerne er forbundet i RJ11-stikket ? Jeg
ville prøve med et par løse ledninger og en walkman øreprop, for lige at se,
om der er hul igennem. Altså om det er headsættet eller telefonen der er i
stykker.

--
Benny Nissen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-07-03 20:52

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
se,
> om der er hul igennem. Altså om det er headsættet eller telefonen der er i

Det er forskelligt fra telefon til telefon, det er derfor ledningen er i to
dele.
Headsetet er der ikke forskel på, men den anden stump ledning er afh. af din
telefon.

Mvh
TKJ

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-07-03 21:39

Hej igen.

> [...]
> dele.
> Headsetet er der ikke forskel på, men den anden stump ledning er afh. af

Aha...det forklarer jo en del. Nå, men det drejer sig om en Kirk Delta 943
II
Kan du (eller andre) hjælpe med et diagram til headset-udgangen på den ?

--
Benny Nissen