opvaskemaskine
Fra : claus v

Dato : 04-07-03 17:46

hej gruppe

opvaskemaskinen er i udu igen igen
den er 4 år gammel men nu gider jeg ikke bøvle mere

billig ny ópvasker hvor fåes den billigst i øjeblikket
et krav er at den skal være med trykknapper til programvalg ikke nogen
drejeskive mere

området er esbjerg

claus

Fra : Preben Kristensen

Dato : 04-07-03 17:57

Prøv evt. at se her
http://www.jyskhvidevarelager.dk/easy-net/index.asp

De plejer at være billige, og vi har altid været tilfreds med det vi har
købt
hos dem.

Preben Kristensen
preben@hyggesiden.dk
www.hyggesiden.dk

Fra : Per Olsen

Dato : 04-07-03 18:43

Der er jo også lige http://www.hvidevarepriser.dk/
hvis du vil kigge priser.

Husk at tage højde for evt. fragt.

Mvh. Per.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 05-07-03 16:51

Hej Claus,

"claus v" <NOwinga30SPAM@esenet.dk> wrote in news:3f05af1f$0$83040
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> opvaskemaskinen er i udu igen igen
> den er 4 år gammel men nu gider jeg ikke bøvle mere

Sikke da noget bras? Må man spørge hvilke mærke det er?

Der stod en Wasco her da vi flyttede ind, det kunne til gengæld ikke vaske
rent - hvor fedt er det? I dag har vi en Siemens (som vist et identisk med
Bosch), den kører til gengæld upåklageligt og har trykknapper. Men den kan
nok ikke siges at være decideret billig, så vidt jeg husker gav vi 6000 for
den, med stålfront, for 2 år siden.

** Lars

Fra : claus v

Dato : 06-07-03 10:02

> Sikke da noget bras? Må man spørge hvilke mærke det er?

det var en Bistro med rustfri front købt hos skousen for 3500 kr
allerede efter 2 år gik trykknappen til at tænde med istykker

efter 3 år kunne man ikke se programnumrene på drjeknappen

og nu skal den vaske 4 til 5 gange for at vaske rent

men nu er den ude købte en bauknecht i bilka til 2500 kr

så må vi se hvor længe den holder

claus

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-07-03 15:03

> [...]
>
> billig ny ópvasker hvor fåes den billigst i øjeblikket
> et krav er at den skal være med trykknapper til programvalg ikke nogen

Vi har lige undersøgt markedet i forbindelse med ombygning, og Kai Berentsen
var billigere end Tyskland!
http://www.kai-berntsen.dk/
Prøv at mail/ring til dem. (De leverer...)

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Ole

Dato : 05-07-03 22:07

> [...]
>
> billig ny ópvasker hvor fåes den billigst i øjeblikket
> et krav er at den skal være med trykknapper til programvalg ikke nogen

Hej Claus

Prøv at se på www.hvidevarepriser.dk hvor du kan se "rigets" laveste priser,
måske i hvert fald.
Vi har lige købt et medlemstilbud i FDB, der kan konkurrere med de billigste
hvis du er medlem - hvis det skal være billigt er der jo også Harald Nyborg.

hilsen
Ole

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-07-03 22:01

> opvaskemaskinen er i udu igen igen
> den er 4 år gammel men nu gider jeg ikke bøvle mere

Kender rutinen ... Vores 98'er whirlpool er stået pga overspænding -
formodenligt pga et lynnedslag i området (har luftledninger - og ved
samme lejlighed røg kogepladerne og noget computergrej)

I fredags blev rep. opgivet og vi kørte til skousen viborg lørdag som en
af de lokale bikse. De havdle en "tilfældig" whirlpool på tilbud til
3500, men vi tog springet til en indbygningsmodel. Hun gav den
sædvanlige "sælgersnak", god pris da de aftog mange bla bla bla... Jeg
var da lidt ligeglad med "småbesparelser" ved online køb og havde spænt
traileren efter bilen. Men de havde den ikke hjemme alligevel ?? Nå men
jeg fik den hentet i fredags og installeret idag (Hvis nogen begynder at
fable om hvor lækkert det kunne være med murede og pudsede sokler så slå
lidt fornugt ind i dem. Jeg har brugt det meste af en dag på at udskifte
et skab og montere opvaskemaskinen ved siden af fordi hele lortet er
pisse skøvt og uden for mål)

Det er tilsyneladende en gammel eller specialmodel - den hedder ADG 7556
M På hvidevarepriser er kun er 7556/1 Forskellene er

M mod /1
el 1,24 mod 1,06
vand 12 mod 16
Tørring A mod B

Altså højere strømforbrug, men bedre tørring og lavere vandforbrug og
til en pris 10% under vejledende på /1 (med brug af en rabataftale)

Resultatet. Det har pyntet gevaldigt på køkkenet at få den den bygget
ind bag en låge.

/A