ang køb af dele i tyskland
Fra : Thor

Dato : 04-07-03 16:39

hej
jeg mangler pt en motor til en kawasaki zzr600 D
nogen der kender et billigt sted i tyskland (mc-ophug)??
mvh Thor Bych

Fra : michelangelo

Dato : 17-07-03 21:39

ebay.de - der finder man det meste.
Desværre er der mange der kun sender i Tyskland, så måske er du nødt til at
alliere dig med nogen som kender nogen i Tyskland?

Mvh Lasse

Fra : Richard

Dato : 17-07-03 21:46

Thor wrote:

> jeg mangler pt en motor til en kawasaki zzr600 D
> nogen der kender et billigt sted i tyskland (mc-ophug)??

Her er links til en flok ophuggere, du kan prøve:

http://www.parts4bikes.de/shop/home.asp
http://www.mvh-online.de/index.php
http://www.gebrauchtteile.net/kfzdb/index.cfm
http://dat.de/gebraucht.html