ombygning af sæde
Fra : Knorsfis

Dato : 04-07-03 16:16

Hej NG.
jeg synes ikke at sædet på min gpz er sæligt komfortabelt...
jeg har et ekstra sæde stående som jeg så godt ville ha polstret om,
så det bliver mere touring venligt.
men hvor i kbh-området kan jeg få det gjort?

Mvh
Jesper
(som har genfundet glæden ved sving

Fra : MrHaand

Dato : 05-07-03 14:40

Hey
Jeg kender ikke lige nogen steder på sjælland !!!! men et godt sted i
jylland ( som ovenikøbet er billigt ;) og pakkeposten ER opfundet ;)
Jeg har selv lige fået mit sæde ombetrukket, og det ser sgu godt ud :) her
er et link
http://www.gtsadler.dk/sadler.htm

MVH.
Allan

Fra : Toft

Dato : 07-07-03 05:48

Jeg har et buisness card hængende her på min opslagstavle hvor der står

**************************************
* *
* Motorcykelsæder ombetrækkes *
* *
* *
* |\ /| | | *
* | \ / | _______ |_____| *
* | \ / | | | | *
* | \/ | | | | *
* | *
* *
* Malena Tea Hansen 22 38 04 62 *
* *
Det er vist et par år siden jeg fik det stukket i hånden til et eller andet
træf, men det var da vistnok her i nærheden af kbh. Om hun stadigvæk
ombetrækker aner jeg ikke men det kan en opringning jo afgøre.

Toft
BSAdskildt og GS450Skrammelbunke