Rebirth
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-11-00 20:16

Hej

Nu har jeg ledt og ledt efter programmet Rebirth ( det er et lydstudie )
men kan simpelthen ikke finde et sted jeg kan downloade det fra. Firmaet
der laver det hedder Propellarhead og er vist nok svensk.

A ka ik fin ded.........

--
Ciao Jesper

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 30-11-00 20:32

jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) writes:

> [...]
> men kan simpelthen ikke finde et sted jeg kan downloade det fra. Firmaet
> der laver det hedder Propellarhead og er vist nok svensk.

Det er kommercielt, men en demo kan fåes fra:
http://www.hitsquad.com/smm/programs/Rebirth_RB-338/

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : zty tom

Dato : 01-12-00 00:28

Er der andre end undertegnede der har problemer med Rebirth på en G4 MP
Tom

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 01-12-00 16:17

On Thu, 30 Nov 2000 20:15:36 +0100, Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1ekxeub.1p72efa1oqgpqxN%jesper@gylling.net>):

> [...]
> men kan simpelthen ikke finde et sted jeg kan downloade det fra. Firmaet
> der laver det hedder Propellarhead og er vist nok svensk.

Hwj
i stedet skulle du prøve den nye Reason fra samme firma, den har langt flere
muligheder og bedre lyd end Rebirth. Demo fåes fra
http://www.propellerheads.se

Den udkommer en af disse dag =)

                           Mvh.
                              Jens

Fra : Jakob Bock

Dato : 02-12-00 11:33

> i stedet skulle du prøve den nye Reason fra samme firma, den har langt flere
> muligheder og bedre lyd end Rebirth. Demo fåes fra
> http://www.propellerheads.se
>
> Den udkommer en af disse dag =)

Der skal måske lige advares om at demoen er stærkt vanedannende og man
hurtigt for en ubændig lyst til at investere i programmet. Reason er nok det
mest spændende stykke musiksoftware jeg nogen sinde har set.

Jakob