Anlæg på knallerten
Fra : The Master

Dato : 04-07-03 12:07

Hej, jeg har lige købt en Aprilia Sonic, så nu vil jeg gerne have at der
skal anlæg på den, jeg har nogle højtaler som jeg kan sætte på, og min
batteri på sonicen er 12v, så jeg vil bare hvide, hvor stærk skal
forstærkeren så være, for at spille optimalt...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-07-03 12:32

The Master wrote:
> [...]
> batteri på sonicen er 12v, så jeg vil bare hvide, hvor stærk skal
> forstærkeren så være, for at spille optimalt...

Hvor meget strøm laver din generator? kan den monstro trække en
"normal" bilradio på ca. 4x40watt (reklamewatt, dog)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Stumpo

Dato : 02-05-04 11:04

Jeg foreslår, at du bruger en normal bilradio... Jeg monterede anlæg på
min kammerats knallert her i stidste weekend. Det er en jog, som ikke
just er den nyeste knallert, jo. Men den kunne trække 2x20watt
tilsluttet en 12V bilradio.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikkel Lund

Dato : 02-05-04 16:21

"Stumpo" <Stumpo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min kammerats knallert her i stidste weekend. Det er en jog, som ikke
> just er den nyeste knallert, jo. Men den kunne trække 2x20watt

Har du lige svaret på et indlæg der er OVER 4 år gammelt?
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=85ermm%24an1%241%40news1.tele.dk&rnum=3&prev=/groups%3Fq%3DAnl%25C3%25A6g%2Bp%25C3%25A5%2Bknallerten%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3D85ermm%2524an1%25241%2540news1.tele.dk%26rnum%3D3
Er det ikke lidt tumpet? Thomas har da sikkert overskæg og BMW nu (eller en
kawasaki GPZ 500 S)!

hilsen Mikkel

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 02-05-04 17:59

"Mikkel Lund" <mmlu03@control.auc(fjern).dk> skrev i en meddelelse

> Har du lige svaret på et indlæg der er OVER 4 år gammelt?
Se lige ovenfor, det er kandu.dk igen igen, de har absolut ikke styr på
det...

--
mvh Claus