Anders Christensen wrote:
> Hejsa NG
> Jeg har et par webhoteller hos azero.dk som jeg har været ganske
> tilfredse med, lige indtil jeg skal flytte mine domæner over på egen
> server.
> Da jeg opsiger domænerne i februar via fax får jeg en mail der
> fortæller mig "dit domæne og webhotel betragtes hermed som opsagt"
> Så går jeg ud fra at den hellige grav er velforvaret indtil jeg
> modtager endnu en regning fra dem
>
> Da jeg så ringer til dem for at høre hvorfor det er sådan er det
> fordi de "i henhold til vores retningslinier og betingelser kræver at
> opsigelse skal ske på et specielt papir" så min opsigelse fra dengang
> er åbenbart ikke godkendt alligevel...
>
> <citat
http://azero.dk/?/salg/betingelser/>
> Abonnementet vil automatisk blive fornyet ved udløb, medmindre
> opsigelse er modtaget, senest en måned før udløb. Opsigelse kan kun
> ske skriftligt på et papir der tilsendes af Azero.dk via postvæsenet
> efter modtagelse af korrekt brugernavn og kodeord.
> <citat slut>
>
> Så er det jeg tænker:
> Kan det være rigtigt at de kan kræve af mig at jeg skal opsige via
> postvæsenet, eller er jeg mon i min gode ret til at sende dem en fax
> med de krævede oplysninger?
> -Jeg har selvfølgelig skrevet under på de betingelser dengang jeg fik
> oprettet mine ting hos dem, men mindes at have hørt noget om at man
> ikke kan forlange at opsigelse skal ske på nogen speciel måde, så
> længe den bare er skriftlig.
>
Hvis de har bekræftet at dit domæne er opsagt, har de vel accepteret at
fravige deres papirkrav?
Har du fået fremsende den ønskede blanket?
/carsten