Spørgsmål vedr. Nokia 3410 ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 03-07-03 21:26

En bekendt har foræret mig en mobiltelefon af mærket Nokia 3410, og da jeg
er temmelig ukyndig på dette område, har jeg et par spørgsmål:

1. Der fulgte ikke lader med mobiltelefonen. Hvor kan man købe en sådan
lader, og hvad koster den?

2. Der fulgte heller ikke brugsvejledning med, og jeg tvivler på at jeg vil
kunne gætte mig til, hvordan de forskellige funktioner virker. Derfor vil
jeg gerne vide, om man på nettet kan finde brugsvejledninger til en sådan
mobiltelefon?

3. Til sidst vil jeg gerne høre andres vurdering af denne model. Er den
overhovedet noget værd? Hvor gammel er den?

v.h.
Jakob Munck

Fra : JMo.

Dato : 03-07-03 21:44

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> jeg er temmelig ukyndig på dette område, har jeg et par spørgsmål:
>
> 1. Der fulgte ikke lader med mobiltelefonen. Hvor kan man købe en

Næsten hvorsomhelst: Den bruger de mest gængse ladere på markedet. Hvis det
er en original skal du lede efter ACP-8E - den har FONA for nyligt haft på
tilbud til 130,- - du kan jo se om din lokale butik har flere.

http://www.nokia.dk/support/phones/3410/

> 3. Til sidst vil jeg gerne høre andres vurdering af denne model. Er
> den overhovedet noget værd? Hvor gammel er den?

Den er helt fin til at ringe i. Men den har ikke så mange avancerede
funktiner. Den blev introduceret for ca. 13 mdr. siden, hvis ikke jeg
husker helt galt.