Tidskema for DM på padborg
Fra : Flemming Petersen

Dato : 04-07-03 07:06

Hej dav

Jeg er sikker på at der blir massere at se på hvis banen er lige så glat som
sidst jeg var der. (læs: styrt i spandevis)

Her er tidskemaet for weekendens race på padborg.

Lørdag (kval):
09.05-09.30 Rookie II ulige nr.
09.40-10.05 Rookie II lige nr.
10.15-10.40 Supersport + Std. 600
10.50-11.15 125 + 250 + Superbike
11.25-11.50 Rookie I + 250/400 Std. + Supermotard +125 std. senior + oldboys
12.00-12.25 Classic u/o 500 cc
13.30-13.55 Rookie II ulige nr.
14.05-14.30 Rookie II lige nr.
14.40-15.05 Supersport + Std. 600
15.15-15.40 125 + 250 + Superbike
15.50-16.15 Rookie I + 250/400 Std. + Supermotard +125 std. senior + oldboys
16.25- Classic u/o 500 cc

Søndag WarmpUp
09.05-09.20 Rookie II ulige nr.
09.30-09.45 Rookie II lige nr.
09.55-10.10 Supersport + Std. 600
10.20-10.35 125 + 250 + Superbike
10.45-11.00 Rookie I + 250/400 Std. + Supermotard +125 std. senior + oldboys
11.10-11.25 Classic u/o 500 cc

Løbene start kl 12.30 med rullende tidskema
Rookie II B-final (16 omg.)
Rookie II (18 omg.)
Supersport + Std. 600 (18 omg.)
125 + 250 + Superbike (18 omg.)
Rookie I + 250/400 Std. + Supermotard +125 std. senior + oldboys (18 omg.)
Classic u/o 500 cc (16 omg.)

/Flemming J Petersen
CBR900RR (nr 94)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-07-03 07:53

"styrt i spandevis"

Jeg har fået fortalt at banen mere glat end normalt pga. dårligt valgt
asfalt, er det virkelig rigtigt?
Udermere skulle der stå autoværn tæt ved banen i svingene. Jeg havde
egentlig tænkt at jeg ville derned og køre med min gadeMC, men er blevet
frarådet at vælge den bane. Nogen der kan be-/afkræfte?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : MKS - 74

Dato : 04-07-03 08:05

On Fri, 4 Jul 2003 08:53:22 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>egentlig tænkt at jeg ville derned og køre med min gadeMC, men er blevet
>frarådet at vælge den bane. Nogen der kan be-/afkræfte?

Det er rigtigt - Banen er under skarp kritik for MC'ernes
vedkommende,den er glat for alle også bilerne,hjælper nok lidt når der
er lagt noget mere gummi ned,men autoværnene er uheldige og flere har
valgt at holde sig væk af samme grund (mig incl.) - Svær beslutning
for det er trods alt en ny mulighed for at komme ud at køre noget
bane,synd bare at det er kikset lidt for dem,der skulle dog være
mulighed for at det bliver lavet om senere...måske til næste år.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : SLP/JM

Dato : 04-07-03 08:14

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev > Jeg har fået
> [...]
> egentlig tænkt at jeg ville derned og køre med min gadeMC, men er blevet
> frarådet at vælge den bane. Nogen der kan be-/afkræfte?

Ud fra, hvad jeg har fået fortalt fra nogle venner, der har kørt på banen,
kan jeg også bekræfte ovenstående. Jeg har også fået at vide, at asfalten
vil blive bedre, dvs. knap så glat, når den har fået frost.

--
Susanne

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-07-03 12:19

Det er da ufatteligt at man laver en ny bane, med de fejl... Øv. Nå, så skal
stadig til udlandet for at komme på bane.

Indtil videre nøjes jeg med Harzen, men det er også sjovt. Så må det blive
en tur med Racing 4 fun til næste år.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-07-03 09:25

"Flemming Petersen" <fjp@gimp.dk> writes:

> Lørdag (kval):

> 10.50-11.15 125 + 250 + Superbike

Det var et noget træls kval heat?

Eller kører SB altid sammen med 125/250 racer?

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : MKS - 74

Dato : 04-07-03 09:28

On 04 Jul 2003 10:24:45 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Det var et noget træls kval heat?
>
>Eller kører SB altid sammen med 125/250 racer?

Næh 125-racer sammen med SBK er lidt mystisk,men 250-racer sammen med
SBK er meget normalt

Fra : Armand

Dato : 04-07-03 15:13

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev i en

> Det var et noget træls kval heat?
>
> Eller kører SB altid sammen med 125/250 racer?

På Jyllandsringen er 250'erne og SS600 nærmest fælles om at være hurtigste
klasse - Måske at det forholder sig på samme måde i Padborg :-/

125'erne plejer at være parret med Std 400, som ligeledes matcher
omgangstider!

--
Armand.

Fra : DJ FummEL

Dato : 04-07-03 22:51

Hej i gruppen...

tror man har valgt at slå 125 sammen med SBK, grundet manglende tid.
ydermere er der så få tilmeldte at man nok har vurderet dem bedst placeret i
den klasse.
Det er korrekt at autoværnene står tæt på, det er ligeledes korrekt at
asfalten er mere glat end "normalt". MEN, når vi nu endelig har fået et nyt
stykke asfalt at boltre os på herhjemme, burde man måske bakke lidt mere op
om noget sådant..... hvis ikke vi som MC'ister lægger billet ind på banen.
Så vil der om no time være umuligt for os at være med. simpelthen fordi
bilfolk generelt er flere, og dermed også har lidt flere skillinger på
bunden! Så er man bange for autoværn, sys jeg alligevel man skulle give
anlægget en chance.. de fleste kender jo deres begrænsninger, så der er jo
ingen grund til at overskride dem netop i de sving hvor barrieren står
tættest på.

Over and Out herfra.

Tom H Jensen # 27 std. 400
- der håber på en god tid i qualifying i morgen -

Fra : Armand

Dato : 05-07-03 19:44

DJ FummEL <dj_fummel@nospam.mail.dk> skrev i en
> [...]
nyt
> stykke asfalt at boltre os på herhjemme, burde man måske bakke lidt mere

Hvorfor dog det?
Banen er bygget med profitære bevæggrunde, og hvis man ikke magter at
belægge banelegemet med ordentligt asfalt (og helt ærligt: hvad er det
første man burde fokusere på ved konstruktionen af en racerbane?) endsige
gøre den sikker (og/eller billig qua mindre buler for firhjuls-sporten) at
bruge, så må ejerne jo føle det på tegnebogen.

Publikumsmæssigt, er der sgisme da heller ikke noget ved at møde op til
asfalt-race og derefter opleve is-race p.g.a. en byge :-|

> [...]
> Så vil der om no time være umuligt for os at være med. simpelthen fordi
> bilfolk generelt er flere, og dermed også har lidt flere skillinger på

Det hidtil afholdte billøb på Padb.Park endte i nyere tids største
massesammestød og jeg har noteret mig at én af kørerne har henlagt pengene
for resten af sæsonen til næste år p.g.a. en økonomisk uoverskuelig
totalskade. Så mon ikke at bilfolket også kan irritere sig over slige
detaljer :-/

> [...]
> anlægget en chance.. de fleste kender jo deres begrænsninger, så der er jo
> ingen grund til at overskride dem netop i de sving hvor barrieren står

Værste vrøvl!
Med denne sætning lægger du op til at flertallet skal slappe af et sted (ér
det forøvrigt race?) og derved overlade det til de dumdristige at avancere

Motorsporten skulle for længst være ovre de tider hvor det var den mest
dumdristige der vandt!

Forøvrigt:
"retter sig efter en vinters frost"???
Er det nok ikke snarere asfalt-firmaets omsvøb derved at efter dén vinter er
deres garanti udløbet ??
Hvis det var dét der skulle til var det vel enkelt at gi' banen en tur med
kulsyre i stil med sydens velkendte gade vaske/skylle biler :-/

--
Armand.

Fra : Poul Dam

Dato : 05-07-03 20:58

Hej

Min kammerat Kim Phillips har pole både i Supersport/standart 600 og
Superbike.

Hygge PD CBR1100 der kører derned i morgen med KD Bandit 600
og vores fruer på hver deres Suzuki 250, så hastighedgrænsene bliver
overholdt.

Fra : Peter Aagaard

Dato : 05-07-03 23:06

Poul Dam wrote:
> [...]
>
> Hygge PD CBR1100 der kører derned i morgen med KD Bandit 600
> og vores fruer på hver deres Suzuki 250, så hastighedgrænsene bliver

Da jeg ikke er så meget inde i det med klasser, kan du så fortælle om rene
Prang kører i morgen og hvad hedder den klasse ?

Mvh. Peter
(RSV Mille, der leder efter en Akropovic dobbelt udstødning)