VFR400R på gaden... ENDELIG!
Fra : Tommy Fer

Dato : 03-07-03 22:03

Hej NG

JUBIIII min vfr fik plader på idag... og vejret har stråle skidt.. når men
dejligt anyway...

Jeg har jo haft en del problemer med min bank, ikke ville låne mig penge...
har skiftet rådgiver osv.... Mente selv jeg havde fint råd det mente de
absolut ikke... Når men nok om det, jeg fik så løsningen på mit problem:

En venlig forhandler, her på sjælland. Var så venlig at lave en "slutseddel"
på min mc, og så kunne jeg komme i nærheden af MC finans. Der ikke er
verdens dyreste firma, men heller ikke billige.. renten er 5,75%, det kan
ikke blive bedre, men der er nu en del omkostninger syntes jeg, men hva...
:D der er plader på skidtet!

Idag hentede jeg så pladerne hos forhandleren, han fik sin fortjeneste ved
stiftelseprovision af lånet til ham. Det var sq godt nok :D

Nu skal den bare til vudering og så skal jeg ned til ham og hente checken...

Jeg fik idag også forbedret eller rettere tilpasset min forende til mig, jeg
er jo en halv tyk dreng

http://www,400greybikes.co.uk

Deres forum er ABSOLUT at anbefale.. Der fik jeg afvide at CBR 600 F2 og F3
´s standart for fjredre afkortet en smule ville passe således en gennemsnits
europæer kan benytte cyklen. Dette blev gjort og hvilken sucess... nu
mangler jeg bare bagenden der skal modificeres... :D

mvh Tommy Fer

Fra : MKS - 74

Dato : 04-07-03 06:55

On Thu, 3 Jul 2003 23:02:32 +0200, "Tommy Fer"
<Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> wrote:

>Hej NG
>
>JUBIIII min vfr fik plader på idag... og vejret har stråle skidt.. når men
>dejligt anyway...

Te'løkke - Daj'li cykel....jeg var meget-meget tæt på at købe mig en
forleden,alt var aftalt,men så sprang sælger fra i sidste øjeblik
,nok fordi jeg havde presset ham lige rigeligt på prisen,så jeg må
på den igen (vil nu også helst ha' en NC35)...hvilken årgang/farve er
din ?!?

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Tommy Fer

Dato : 04-07-03 14:39

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ,nok fordi jeg havde presset ham lige rigeligt på prisen,så jeg må
> på den igen (vil nu også helst ha' en NC35)...hvilken årgang/farve er

Tak tak..

min er sort rød og en 92ér... men den trænger gevaldigt til en
larkering.....

Hmm, NC35éren er fed, men ikke mer prisen værd. DEn er lidt federe i
designet, motoren har lidt små ændringen og et par HK mindre... forgaflen er
upside down, men man skal huske at indmaden er identisk

Du skulle forresten ikke havde solgt din RS250 dæmper så... den kan med små
mods smides på en NC30.... strammere fjedder og 1 mm. større åbning i gaflen
og den er en perfekt fit...

mvh Tommy Fer
VFR 400 R

Fra : finn sander

Dato : 04-07-03 15:47

> [...]
er
> upside down, men man skal huske at indmaden er identisk
----------------------
HOLD,HOLD-------- du skal værre glad jeg har haft VFR og RVF 400R på
gaden og RVF er korter/ mindre plads på plus siden 17" bag fælg. forgaffel,
og en lækker forbremse ( monter SBS Sin. racing klodser det hjælper MEGET )
---------- men- kun i første og anden gear er den hurtiger i direkte
sammenligning når du skifter til treide så går VFR' forbi OG BLIVER i
FRONT!!!!!!! intil ca. de 210-215km på klokken, den er bare hurtigere , så
alt i alt bortset fra udsenden er en VFR en vinder.

Så du har sikkert ikke gjort nogen dårlig handel.......bordt set fra den
###lorte-bagdæmper### som er lige så dårlig på RVF' . ( VFR af årg. 94 har
returdæmp. men det hjælper ingen ting, den dæmper burde sidde på en XS400
eller noget i den kaliber)

FS - pt. 4xVFR.

Fra : RacerNiels

Dato : 04-07-03 16:07

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
har
> returdæmp. men det hjælper ingen ting, den dæmper burde sidde på en XS400

Sagde du svin?? Den er skam fin, og en NY ORIGINAL koster søller 1047kr hos
Fisker MC.. stik den!

> FS - pt. 4xVFR.

Svans

Niels
S FAU himmel blau
www.sqzuki.subnet.dk *opdateret*

Fra : Karen Raarup

Dato : 04-07-03 20:35

> har
XS400

> Sagde du svin?? Den er skam fin, og en NY ORIGINAL koster søller 1047kr
> [...]

Madam Blå mk I siger tak til Niels!!!

Karen (på vegne af Madam blå)

Fra : finn sander

Dato : 05-07-03 11:50

> Sagde du svin?? Den er skam fin, og en NY ORIGINAL koster søller 1047kr
hos
> Fisker MC.. stik den!
-------------------------------------
svin ?? den fik jeg ikke?? men jeg er jo også fra landet.
Uanset prisen så passer fjederen ikke til en sportscykel!!!!!!!!!!!! Jeg
mente at den ville side bedre på en feks. XS fordi man jo ikke just kan
sige det er en ræser , så har cyklen (XS ) eller prisen jo ikke noget med
sagen at gøre.

FS- fik "næsten" klø af en gsx400 årg 1800 sidste sommer - pinligt - = RVF
solgt

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-07-03 12:07

> FS- fik "næsten" klø af en gsx400 årg 1800 sidste sommer - pinligt -

Det må jeg nok sige, jeg troede ikke GSX-modellen er >200 år gammel..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : finn sander

Dato : 05-07-03 12:23

Martin Sørensen <mos@FJERNlaxity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f06b152$0$2644$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Det må jeg nok sige, jeg troede ikke GSX-modellen er >200 år gammel..
----------------------
Måske ikke men sådan så den ud, / var trukket ud af en lade hvor den havde
stået i ca. 5år......

FS

Fra : MKS - 74

Dato : 04-07-03 16:02

On Fri, 4 Jul 2003 15:39:16 +0200, "Tommy Fer"
<Tommy@fernet.ELLERNOGETDERSKALVÆKdk> wrote:

>Hmm, NC35éren er fed, men ikke mer prisen værd.

Det kommer sandelig an på hvad den merpris er,jeg var meget tæt på at
lande en 95' NC35 til 21.500 forleden og min skal bruges på bane...

>DEn er lidt federe i
>designet, motoren har lidt små ændringen og et par HK mindre... forgaflen er
>upside down, men man skal huske at indmaden er identisk

Designet er meget federe og 2*17 hjul tæller også meget,den har
iøvrigt ikke mindre HK,det er kun nominelt i virkelighedens verden
ligger de begge meget tæt på 58...det var mere af hensyn til de
japanske restriktioner at den er opgivet som den er...

>Du skulle forresten ikke havde solgt din RS250 dæmper så... den kan med små
>mods smides på en NC30.... strammere fjedder og 1 mm. større åbning i gaflen
>og den er en perfekt fit...

No problem dem kan jeg skaffe til enhver tid hvis det skal være .

Fra : Morten Juel

Dato : 04-07-03 08:52

> JUBIIII min vfr fik plader på idag... og vejret har stråle skidt.. når men
> dejligt anyway...

Alt for lækkert tillykke, jeg glæder mig til at se dyret

Mvh
Morten

Fra : Tommy Fer

Dato : 04-07-03 14:45

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Alt for lækkert tillykke, jeg glæder mig til at se dyret

*gg* den er ikke meget at se på før til marts, der skal den larkeres.

MEn nu skal jeg de lige ind på vfr.dk og havde meldt mig ind

mvh Tommy Fer
VFR 400 R

Fra : lange

Dato : 04-07-03 11:08

Til lykke Så er det ud og find nogle små krøllede veje.

Lange
www.vfr.dk