Java på NT/Linux
Fra : M.

Dato : 03-07-03 22:54

Jeg har på min nuværende nt server nogle små java spil - f. eks.:
http://www.thebootroom.dk/div/spil/memory/memory.shtml
(hvor det virker fint)

På min nye Linux server vil det dog ikke virke:
http://www.bootroom.dk/div/spil/memory/memory.shtml

Hvad er det lige der gør at det virker på den ene server, og ikke på den
anden?

Det består af disse filer:
cards.gif
Concentration.class
memory.shtml

Er der nogle herinde der kan give en forklaring, eller lede mig hen på en
løsning?
Hvis det er serveren - hvad skal jeg i så fald gøre?

Mugge

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 04-07-03 19:21

M. wrote:
> [...]
> memory.shtml
>
> Er der nogle herinde der kan give en forklaring, eller lede mig hen på en

i din html refererer du til code="Concentration.class", men på serveren
hedder filen CONCENTRATION.CLASS

På din linux server er der forskel på store og små bogstaver, derfor kan
browseren ikke loade klassen.

mvh
henrik

Fra : M.

Dato : 04-07-03 22:39

> i din html refererer du til code="Concentration.class", men på serveren
> hedder filen CONCENTRATION.CLASS
>
> På din linux server er der forskel på store og små bogstaver, derfor kan
> browseren ikke loade klassen.

Tænk at det var så simpelt!
Tak for hjælpen

Mugge