DMCN - Att. Thomas Makro
Fra : Anders Houmark

Dato : 03-07-03 18:43

Hej Thomas
Du bliver lige nødt til at sende mig en email adresse som virker, sådan du
kan få svar
Mvh Anders

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-07-03 20:34

Anders Houmark wrote:
> Hej Thomas
> Du bliver lige nødt til at sende mig en email adresse som virker,
> sådan du kan få svar
> Mvh Anders

Prøv at bruge den anden der er på www.dmcn.dk

Mvh - Arne

Fra : Thomas Makro

Dato : 03-07-03 21:40

On Thu, 3 Jul 2003 21:34:10 +0200, "Arne Lorenzen"
<alo@nospamesenet.dk> wrote:

>Prøv at bruge den anden der er på www.dmcn.dk
Jep den virker

Og til Anders: Jeg har sendt dig en mail med en virksom adresse.
Når jeg ikke skriver den her, skyldes det at det er min erfaring, at
spammere scanner Usenet for mailadresser, så man bagefter drukner i
spam.

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Thomas Makro

Dato : 03-07-03 21:44

Jeg fik i øvrigt lige brugt lejligheden til at slette de mailprofiler
i mit mailprogram, som jeg ikke længere bruger. Der var 8, og de to af
dem har ikke været virksomme et stykke tid, så de er nu slettet.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-07-03 22:17

Thomas Makro <tmakro@fjernesvip.cybercity.dk> writes:

> [...]
> Når jeg ikke skriver den her, skyldes det at det er min erfaring, at
> spammere scanner Usenet for mailadresser, så man bagefter drukner i

http://www.spamassassin.org/ is your friend

--Kai, med gyldig email i headers og SpamAssassin til at gøre det
grove arbejde

Fra : finn sander

Dato : 04-07-03 16:00

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:uk7azqpep.fsf@harrekilde.dk...
--------------------
Lige noget helt andet........... du skev tidliger med adresser til S. ang
bane ræs, og rigtig nok må jrg ikke køre på anderstorp med uorginal potte
........ (( har du noge links eller kender du noget til "fri" ræs i
Sverige..........
iøvrigt , hvordan kan de sige nej til mig, når de køre en lisensklasse samme
dag???
FS

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-07-03 21:52

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> writes:

> [...]
> ....... ((

> har du noge links eller kender du noget til "fri" ræs i Sverige.

Prøv Racing4Fun, de kører på "bulderdage".

Så er der også http://www.sydskanesemse.nu/ som kører på Sturup (lige
op af lufthavnen - ingen støjkrav her

Liste over andre banedag (inkl. licenstræninger) i Sverige:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=12090
http://www.nickes.nu/

> iøvrigt , hvordan kan de sige nej til mig, når de køre en
> lisensklasse samme dag???

Licens gruppen er underlagt samme krav som alle andre - dvs ingen
bulder.

--Kai