S: 100 stk Mmore for 250 kr
Fra : Jens Ole Pedersen / ~

Dato : 03-07-03 18:35

100 stk Mmore for 250 kr. De har en kapacitet på 700MB/80min. Den er pakket
i bulk af 100stk.

Kontakt mig på jekr@tdcadsl.dk men er på ferie til den 14 juli

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 04-07-03 02:59

Jens Ole Pedersen / Kristoffer Pedersen skrev:

> 100 stk Mmore for 250 kr. De har en kapacitet på 700MB/80min. Den er
> pakket i bulk af 100stk.

Er de kompatible med en Mailenable mailserver?

Fra : Leony

Dato : 04-07-03 10:56

"Jens Ole Pedersen / Kristoffer Pedersen" <jekr@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3f046924$0$5159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> 100 stk Mmore for 250 kr. De har en kapacitet på 700MB/80min. Den er
> pakket i bulk af 100stk.

Markedsgrupperne er beregnet til køb/salg/bytte.
Da disse indlæg er uønskede i diskussionsgrupperne.

> Kontakt mig på jekr@tdcadsl.dk men er på ferie til den 14 juli

Hvorfor pokker venter du ikke med at poste til du er kommet hjem.
Ikke et spørgsmål, bare en konstatering.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : sune vuorela

Dato : 05-07-03 21:07

En der kalder sig "Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev:

>Hvorfor pokker venter du ikke med at poste til du er kommet hjem.
>Ikke et spørgsmål, bare en konstatering.

Spammere er dumme... - endnu et bevis!