Doom 3 demo!
Fra : Peter

Dato : 03-07-03 12:34

Hej

Har for ikke så længe siden fået ny en ny rimelig kraftig computer, Athlon
2000 Mhz, 512. DDR ram og Geforce 4 TI 4200 grafikkort.

Kender i nogle stedet hvor man kan hente nogle fede demospil f.eks en demo
af Doom 3 hvis den er kommet, eller andre geniale spil så jeg rent
grafikmæssigt kunne opleve hvad computeren kan klare?

På forhånd tak!

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 03-07-03 12:50

On Thu, 3 Jul 2003 13:34:08 +0200, "Peter" <peterbuus2003@yahoo.dk>
wrote:

> Kender i nogle stedet hvor man kan hente nogle fede demospil f.eks en demo
> af Doom 3 hvis den er kommet, eller andre geniale spil så jeg rent
> grafikmæssigt kunne opleve hvad computeren kan klare?

Hent hellere 3DMark03 (www.futuremark.com) og se hvor lang tid der går
før din FPS falder til under 5. ;) Nåja, det gør min i hvert fald
(Athlon XP1600+, GF4 Ti4600).

Venligst
Thomas

Fra : klander

Dato : 03-07-03 13:11

> Hent hellere 3DMark03 (www.futuremark.com) og se hvor lang tid der går
> før din FPS falder til under 5. ;) Nåja, det gør min i hvert fald
> [...]

Hej
Dette Såkaldte testprogram siger ikke en disse om hvordan spil ser ud eller
kører i dag !!!
For hvis det gjorde det var der næsten ingen af de nye pcer i dag der kunne
kører
nogle af de nye spil uden hak.

Men Peter
du kan jo prøver her på denne adresse http://www.dailyrush.dk/files/
der har de de sidste nye demoer, og deres server kører godt.
Doom III er ikke kommet i en demo endnu, ikke i en lovlig en..

M;vh
Kurt