At sende mail til og fra Nokia 3510i?
Fra : Zarh

Dato : 03-07-03 10:26

Kan det lade sig gøre at sende en e-mail fra Nokia 3510i og hvordan gør man?
Er der noget man skal tilmelde sig først eller hvad? Og hvis man så vil
sende fra nettet til denne Nokia 3510i kræver det ejeren af mobiltelefonen
har en e-mail adresse eller sender man e-mailen til tlf. nummeret eller
kræver det måske noget når man vil sende mailen fra nettet?

Vi har prøvet at sende e-mail fra telefonen til nettet, men den skriver den
skal have nummeret fra serveren, hvor finder man det, hvordan gør man?

På forhånd tak!

Fra : PerH

Dato : 04-07-03 07:59

> Vi har prøvet at sende e-mail fra telefonen til nettet, men den skriver
den
> skal have nummeret fra serveren, hvor finder man det, hvordan gør man?

Jeg har kun prøvet at sende e-mail fra en mobil, og det kan man gøre sådan
her:

Skriv en sms der starter med e-mailadressen og en mellemrum og så beskeden.
Send den derefter til det nummer din mobiltelefonudbyder har givet dig,
eksempelvis 200 hvis det er telmore - og sikkert osse tdc.

eksempel:

rundt@paagulvet.dk Her er så en besked >>send til 200

Per