[dvd] Riget på dansk dvd den 1. august!
Fra : Jens Thomsen

Dato : 03-07-03 09:14

Hvis det skulle være gået nogen forbi, så sker det endeligt: Zentropa
udsender den 1. august Riget I+II på fire dvd'er samlet i samme æske.

Udover alle afsnit får vi kommentarer af Lars von Trier, Niels Vørsel
(manus) og Molly Stensgård (klip), et par dokumentarer, trailere,
musikvideoen "The Shiver" og nogle Riget-relaterede reklamer (højst
sandsynligt dem, von Trier lavede for Ekstra Bladet).

Billede er full screen 4:3 og lyden DD2.0, som det nu engang bør være.

Sættet vil i en begrænset introduktionsperiode kun kunne købes i COOP's
butikker. Normalpris bliver 499kr. Medlemmer af COOP slipper med 299kr.

Ulrik fra dafh.dk postede både pressemeddelelse og billeder af coveret
igår. Læs og se på:
http://www.dahf.dk/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=001402

Zentropa har tidligere antydet, at også Breaking the Waves skulle være
på vej. Banneret i toppen af Riget-coveret, "The Lars von Trier
Collection", kunne godt indikere, at der er mere spændende i vente.

--
Jens Thomsen

"Men jeg vil da godt slå fast, at LVT uden tvivl er en dygtig
instruktør." - Niels Søndergaard

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-07-03 09:19

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> escribió en el mensaje
> Hvis det skulle være gået nogen forbi, så sker det endeligt:
Zentropa
> udsender den 1. august Riget I+II på fire dvd'er samlet i samme
æske.

Den ser sgu lækker ud, har endda engelske undertekste så mine
udenlandske venner kan se hvordan et ordentligt gys skal laves.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Emil Rune

Dato : 03-07-03 09:23

YES!! Endelig! Herlige nyheder at starte dagen med ;)

Hilsen Emil

Fra : Michael Castensen

Dato : 03-07-03 21:00

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> YES!! Endelig! Herlige nyheder at starte dagen med ;)

Jeg kunne nu godt have undværet Riget II.
1'eren var interessant men 2'eren var bare for meget.

---

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-07-03 18:24

On Thu, 3 Jul 2003 22:00:09 +0200, "Michael Castensen" <@> wrote:

>"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>Jeg kunne nu godt have undværet Riget II.
>1'eren var interessant men 2'eren var bare for meget.

jeg tror også trier ville kvæle succes med 1 ern og komme ud af det
med 2 erne - for simpelthend ikke at hænge på en 3 er :)
--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Per

Dato : 04-07-03 07:54

Totalt skod at de aldrig lavede den færdigt.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-07-03 08:21

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> escribió en el mensaje
> Totalt skod at de aldrig lavede den færdigt.

Enig, men det er jo svært når nogle af hovedrolleskuespillerne ikke
længere er i live, men de kunne vel bare give Tommy Kenter lidt make
up og en paryk på, så kan han sikkert nok spille Drusse.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : hobnobs

Dato : 08-07-03 23:35