Array
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 03-07-03 08:53

Hej Alle

Jeg er lidt på den, og søger derfor lidt hjælp.

Jeg har en form, på formen er der 12 felter - adgang til en database -
felterne er
i et array, nu er det sådan, at jeg i flet text1(6) skal have valideret
indtastningen.
Jeg har valideringskoden, men hvorledes får jeg kontakt, så jeg kan indsætte
min valideringskode.
m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Jesper

Dato : 03-07-03 15:05

kunne være noget med
Private Sub Text1_KeyDown(Index As Integer, KeyCode As Integer, Shift As
Integer)
if keycode=vbkeyreturn then ' hvis du trykker return i textboxen efter endt
indtastning
if index=6 then
'valideringskode her
exit sub
endif
endif
End Sub

---

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 04-07-03 09:23

Hej Jesper
Tak for svaret, nu er jeg da kommet et stykke længere, jeg
bruger godt nok ikke det lige som du skrev, men har
ændret lidt her og der, men du kom med ideen.
m.v.h.
ole