Email eller fax adresse
Fra : Erik M M

Dato : 03-07-03 08:33

Hejsa alle

Håber i kan hjælpe mig med følgende prob.

Scenariet er en Outlook2K kørende på Exch2K, i Contacts er en person
oprettet med både email og businessfax - ingen prob her.

Hvis man vil sende en mail og skriver hans navn i til linien, kommer den og
spørger om det skal være hans email adresse eller hans faxadresse der skal
sendes til. Outlook laver hans fax om til en mail adresse: eks. navn@+45
12345678

Det jeg er ude efter er en generel regel (ved ikke om det kan lade sig gøre)
at den default tager email adressen og ikke kommer og spørger efter om det
skal være email eller fax adressen der skal sendes til.

Er der nogen der har en løsning eller måske et par hints, vil jeg være meget
glad, på forhånd tak

MVH
Erik M M

¤¤¤ Hvis jeg overtræder nogen regler eller etikette, håber jeg i bærer over
med mig og forhåbentligt retter mig ¤¤¤