SpeedFight2 LCE lås ?
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 03-07-03 07:12

Hej

jeg har købt en Speedfight2 LCE, hvor der er indbygget lås, men hvor dælen
virker den, jeg trækker den ud og hvor skal den så sidde fast ?

er der nogle sider hvor man kan bestille Peugeot dele, da jeg skal bruge
lidt til den ?

Mvh Jesper

Fra : Hekto

Dato : 03-07-03 09:21

In article <be0hfu$8g0$1@dknews.tiscali.dk>, duval@grov.dkFJERN
says...
> [...]
> virker den, jeg trækker den ud og hvor skal den så sidde fast ?
>
> er der nogle sider hvor man kan bestille Peugeot dele, da jeg skal bruge

???? ... den skal da ikke sættes fast i noget!?
Du former en løkke om baghjulet eller en lygtepæl, og så briger du den
sorte ring med 'tappen' til at låse fast i låsen der sidder for enden
af 'slangen'.

- helt klart ik'?
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 03-07-03 14:08

> [...]
> Du former en løkke om baghjulet eller en lygtepæl, og så briger du den
> sorte ring med 'tappen' til at låse fast i låsen der sidder for enden

Så nu faldt 10 øren, jeg havde ikke lige set jeg skulle trække den lille
dims væk af låsen

Hvad med et link til en side min PUG scooter dele, jeg mangler en lille
vindskærm,

Mvh Jesper

Fra : Hekto

Dato : 03-07-03 14:25

In article <be19rr$jc5$1@dknews.tiscali.dk>, duval@grov.dkFJERN
says...
> Hvad med et link til en side min PUG scooter dele, jeg mangler en lille
> vindskærm,

Så søg efter en Biondi.
evt. www. nielsencykler.dk

Fra : Bobbleboy Hansen

Dato : 03-07-03 11:12

Har postet foto under dk.binaer.motor, så kan du se hvordan den virker