HJÆÆÆLP
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-11-00 17:28

Jeg har et problem med min Performa 6200. Den vil ikke boote på CD-ROM'en
eller på harddisken, for den er formateret, men når man prøver at starte på
CD-ROM'en sider den at der ikke er nok hukommelse nok til at starte op og at
man skal bruge startdisketterne. Der er 32 MB RAM

Med venlig hilsen

Dennis Pedersen
info@dennis-pedersen.dk

Fra : Brian Zebeaune

Dato : 30-11-00 18:01

hvilket OS er på CD'en du prøver at starte op fra? og har du testet at CD'en
virker, evt. ved at prøve at starte op fra den på en anden Mac?

Brian