SonyEricsson T610
Fra : Sune

Dato : 02-07-03 22:42

Hvordan får man billerederne ud af telefonen og med på en PC.

Kan ikke umiddelbart hentes med sync software.

Kan man evt sende dem til sig selv over MMS eller e-mail. Hvis Ja, hvordan
gør man det.

/Sune

Fra : Nuggi

Dato : 03-07-03 05:59

kig på www.myt610.com

Nuggi

Fra : BorreBoy

Dato : 03-07-03 08:36

"Sune" <suneandersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan får man billerederne ud af telefonen og med på en PC.

Jeg bruger en BlueTooth adapter; men du kan også bruge IR.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Karin Hansen

Dato : 04-07-03 13:32

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> Jeg bruger en BlueTooth adapter; men du kan også bruge IR.

Og hvordan gør du så??

Mvh. Karin

Fra : BorreBoy

Dato : 04-07-03 13:54

"Karin Hansen" <krh@fjerndette.post.dk> skrev i en meddelelse

> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> Og hvordan gør du så??

Det afhænger af den software, der hører med til BT adapteren.
Ved IR, installerer du de drivere, som du har hentet på Ericssons
hjemmeside...

Fra : Karin Hansen

Dato : 04-07-03 14:03

> Det afhænger af den software, der hører med til BT adapteren.
> Ved IR, installerer du de drivere, som du har hentet på Ericssons
> hjemmeside...

Jeg har en Trust BT120. Kender du den?

Mvh. Karin

Fra : BorreBoy

Dato : 04-07-03 14:33

Har den samme. Der er kommet nyt software til den. www.trust.com

Fra : Maze

Dato : 03-07-03 09:19

Sune wrote:
> Kan man evt sende dem til sig selv over MMS eller e-mail. Hvis Ja, hvordan
> gør man det.

Du går ind i Beskeder > Billede. Der kan du oprette en ny MMS, hvor du
vedhæfter et billede, og så sender det til din egen email.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..