title - Microsoft Internet Explorer
Fra : Rune Thougaard

Dato : 02-07-03 22:32

Hvordan fjerner jeg Microsoft Internet Explorer..??

Jeg ved godt at det kun virker i IE 6.0 men hvordan..?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-07-03 23:05

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev
> Hvordan fjerner jeg Microsoft Internet Explorer..??
>
> Jeg ved godt at det kun virker i IE 6.0 men hvordan..?

Den har været oppe at vende før: Det kan du ikke. Og hvorfor skulle du. Du
kan da også være ligeglad med, hvad der står i titellinjen i min browser -
efter titlen på din side. Det er da min browser.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Rune Thougaard

Dato : 02-07-03 23:09

> Den har været oppe at vende før: Det kan du ikke. Og hvorfor skulle du. Du
> kan da også være ligeglad med, hvad der står i titellinjen i min browser -
> efter titlen på din side. Det er da min browser.

Jeg er bare ret sikker på at det er muligt og at jeg har set det før men jeg
må jo så nok heller tro på hvad du siger..!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Stig Nygaard

Dato : 02-07-03 23:33

Hej Rune

Rune Thougaard wrote:
> Jeg er bare ret sikker på at det er muligt og at jeg har set det før men jeg
> må jo så nok heller tro på hvad du siger..!!

Jeg tror du kan gøre det i din egen browser ved at pille i registrerings
databasen et sted, men du kan ikke ændre det i andres browsere som
besøger din hjemmeside.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-03 00:11

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> wrote in message

> Jeg er bare ret sikker på at det er muligt og at jeg har set det før men
jeg
> må jo så nok heller tro på hvad du siger..!!

Du kan ikke ændre hvad andre folk ser. Der er _deres_ browser og den henter
infomation i reg.databasen.
Du kan selv ændre din hvis du ikke vil kigge på "MS Internet Explorer"

Se her; http://tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=129

Om det så skal være muligt i en popup browser ud af noget javascript eller
noget skal jeg ikke kunne sige.

Mvh
FB
--