Død T 28
Fra : Michael

Dato : 02-07-03 19:53

Hejsa når en T 28 ikke kan tænde mere, er det så ovre
'med den , eller hvad???
MVH Michael

Fra : Per Olsen

Dato : 02-07-03 22:16

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa når en T 28 ikke kan tænde mere, er det så ovre
> 'med den , eller hvad???
> MVH Michael

Hej.
Man kunne jo også lade batteriet op
Nej, spøg til side. Der er før skrevet om dette.
Hvis en f.eks. T28 har ligget i meget længe
uden at blive ladet op, kan det tage meget
lang tid i laderen for at få liv i den.
Pe®=s1
SE T310, R3B003

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 02-07-03 23:25

"Per Olsen" <perolsen_danmark@privat.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Nej, spøg til side. Der er før skrevet om dette.
> Hvis en f.eks. T28 har ligget i meget længe
> uden at blive ladet op, kan det tage meget

Yep - og der står vel det samme om opladning i manualen som der står i
manualerne til R380s, T39 + T68: det kan tage op til ½ time før telefonen
begynder at lade efter du har sat laderen til !
Men jeg har dog for ikke så længe siden oplevet et nyt batteri, jeg bare
ikke kunne lade på. Fik det dog byttet uden probs.
Se forresten her for batterier og meget andet: http://www.nowgsm.com/ eller
http://www.cellphoneshop.net/ericssont281.html.
Har prøvet begge: betal med Visa og varerne kommer 3-4 hverdage senere
direkte fra HongKong. Uden told o.l.
Og prøv lige at vise en dansk forhandler de priser - men pas på han ikke
slår dig

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....