SUPERBIT
Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-07-03 19:59

Ved ikke helt hvor jeg skulle spørge, men her er der garanteret en
massefilmnørder der ved noget

Hvad er SUPERBIT?... det har jeg set nogle film er når jeg køber online.

vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 02-07-03 20:28

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> Ved ikke helt hvor jeg skulle spørge, men her er der garanteret en
> massefilmnørder der ved noget
>
> Hvad er SUPERBIT?... det har jeg set nogle film er når jeg køber online.

http://www.superbitdvd.com/

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-07-03 20:50

> http://www.superbitdvd.com/

tusind tak for det link.... added value lavet om til filmen... er det
korrekt opfattet sådan: Ekstra materiale og evt. lydspor er fjernet til
fordel for en film med højere bitrate?
Og bitrate er så lig bedre billed og lyd?
Hvis ja er der så nogen der kan fortælle mig om det ER bedre eller fis?
Bør jeg købe en titel i SUPERBIT udgivelsen fremfor en alm. udgivelse.
Lad mig sige at jeg til enhver tid gerne afstår fra ekstramateriale osv. til
fordel for eksempelvis DTS så hvis det holder vand hvad de siger er det vel
fedt?

vh

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 02-07-03 20:55

> [...]
til
> fordel for eksempelvis DTS så hvis det holder vand hvad de siger er det

JA, og det er klart bedre! I de fleste tilfælde synes jeg godt man kan
undvære ekstramaterialet - det er sjældent jeg finder det rigtig interessant
alligevel!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-07-03 21:06

> JA, og det er klart bedre! I de fleste tilfælde synes jeg godt man kan
> undvære ekstramaterialet - det er sjældent jeg finder det rigtig
interessant
> alligevel!

ok lyder rigtig godt... jeg kan i grunden godt lide ekstramateriale til
storfilm som Ringenes herre og Star Wars og den slags, men det er sgu ikke
alle film jeg gider at høre utallige commentaries og alt muligt lort på...
værst er det når de sparer eksempelvis DTS væk til fordel for mere ekstra...
se det er en skandale... jeg har allerede starship troopers på min
ønskeliste i superbit og dts!... tak for hjælpen!

vh

Fra : lars

Dato : 03-07-03 07:17

min drømmefilm som superbit
er nu klart "The Matrix"
hvorfor er den da ikke konvateret ????
det fatter jeg bare ikke

hilsen lars

Fra : Morbid Angel

Dato : 03-07-03 07:44

On Thu, 3 Jul 2003 08:17:11 +0200, "lars" <xxx@xx.xx> wrote:

>min drømmefilm som superbit
>er nu klart "The Matrix"
>hvorfor er den da ikke konvateret ????
>det fatter jeg bare ikke
>
>hilsen lars

Er det ikke kun Colombia's egne film som er Superbit?

Matrix er en Warner Brothers.

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : lars

Dato : 03-07-03 11:24

> Er det ikke kun Colombia's egne film som er Superbit?
>
> Matrix er en Warner Brothers.

ØV
kan jeg bare sige så.....
lars

Fra : Per Moreau

Dato : 03-07-03 12:38

> Er det ikke kun Colombia's egne film som er Superbit?

> [...]

Jo, det er rigtigt. Superbit er et registreret varemærke for
Colombia/TriStar også kaldet Sony Pictures idag.
Så film fra andre selkaber vil ikke komme som Superbit.

Mvh
Per M.