GPRS hos Telmore. Hvordan er det?
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 02-07-03 19:38

Hej NG.

Efter at min t68i er blevet væk, er jeg lidt tilbagetrækkende med at gå ud
og købe en ny...
Så nu hvor Telmore har lanceret GPRS i en periode, vil jeg da gerne høre
noget om hvordan det er... (og om jeg skal gå ud og købe en ny t68i for ca.
700 kr i en teledanmark butik)?

Hvad siger i?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Søren Blom

Dato : 02-07-03 19:49

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev
> Så nu hvor Telmore har lanceret GPRS i en periode, vil jeg da gerne høre
> noget om hvordan det er... (og om jeg skal gå ud og købe en ny t68i for
ca.
> 700 kr i en teledanmark butik)?

Prøv at spørg i en gruppe der omhandler mobiltelefoner, f.eks.
news:dk.teknik.telefoni.mobil men inden at du begynder en ny tråd, så prøv
at kik i en af de efterhånden mange tråde der er om GPRS, MMS og Telmore.

Men herfra virker GPRS, MMS og Telmore fint.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk