Telmore konto opdatering
Fra : Brian

Dato : 02-07-03 18:13

Hejsa

Er det bare mig, eller er opdateringen af ens konto hos Telmore, gået i stå
?

Det eneste den vil registrere ved mig, er Web SMS'er....

/Brian

Fra : Ni5m0

Dato : 02-07-03 18:36

Nej det er ikke kun dig, kontoen er heller ikke "up to date" hos mig.

Fra : Brian

Dato : 03-07-03 17:52

Hejsa

Ni5m0 wrote:
> Nej det er ikke kun dig, kontoen er heller ikke "up to >date" hos mig.

Øv øv, den tæller stadig kun WebSms'er hos mig :(

Sidste opdatering med opkald fra telefonen, skete 27/06....
Mon det nye GPRS tiltag, går lidt ud over den øvrige service ?

/Brian

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 02-07-03 18:56

> Er det bare mig, eller er opdateringen af ens konto hos Telmore, gået i
stå
> ?

Hos mig er mit forbrug 133.80 kr. - jeg købte telmore for 1 md. siden,
altså, det burde jo give 199 kr. taletid - og nu er min saldo 28.20 kr.
28.20 + 133.80 giver da ikke 199...

// Troels

Fra : Jean

Dato : 02-07-03 20:04

"Troels [around 9000]" skrev:
> Hos mig er mit forbrug 133.80 kr. - jeg købte telmore for 1 md. siden,
> altså, det burde jo give 199 kr. taletid - og nu er min saldo 28.20 kr.
> 28.20 + 133.80 giver da ikke 199...

Det kan være fordi at Telmore ikke viser hele den sidste måneds forbrug...
prøv og skriv datoer oppe i "Forbrug fra og til"...

Mvh Jean

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 02-07-03 23:32

> Det kan være fordi at Telmore ikke viser hele den sidste måneds forbrug...
> prøv og skriv datoer oppe i "Forbrug fra og til"...

Jeg fik det d. 19. Juni SÅ der er slet ikke gået 1 md. endnu. Uanset
hvad jeg gør, kan jeg ikke få de 2 tal (saldo og forbrug) til at give 199...

// Troels

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 03-07-03 06:53

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik det d. 19. Juni SÅ der er slet ikke gået 1 md. endnu. Uanset
> hvad jeg gør, kan jeg ikke få de 2 tal (saldo og forbrug) til at give
199...

Send mig dit tlf. nr, så skal jeg få en til at kigge på det.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S